17 stycznia 2016

# Podsumowanie stażu synestezji

Nasze trzy stażystki (Ruda, Olivia i Mery Li) od dawna nic nie publikowały. Obawiamy się, że zrezygnowały ze stażu.
Natomiast synestezja, która dołączyła do nas 17.12, opublikowała wystarczającą ilość szablonów, które pozwoliły nam na podsumowanie jej stażu.

(do 24.01)

SZABLONY

 
 
 

Opinia szabloniarek Pandy:

Renfri: NA PANDE JO

nie jestem Gombrowiczem: JA BYŁAM ZA TYM, ŻEBY DAĆ CIĘ NA PANDĘ, ALE ONE SIĘ NIE ZGODZIŁY.

prudence: Twoje szablony są bardzo dobre. Niektóre z nich nie są w moim stylu, ale nie zmienia to faktu, że pod względem kodowania i dobrania szczegółów są dobre. Podtrzymuję to, co mówiłam na początku: nie wierzę, że zaczynasz kompletnie od zera. Ale mimo wszystko jestem na tak.

Vanes: Robisz super szablony, więc nie mam wątpliwości, żeby dać cię na Pandę :)

Fantazja: Kiedy weszłam na bloga i zaczęłam oglądać twoje prace, byłam mile zaskoczona. Pomimo tego, że większość jest minimalistyczna, to nie zawiodłam się. Twoje szablony są starannie zrobione i przyjemne dla oka, naprawdę miło się je ogląda, co oczywiście jest plusem. Mimo, że sama nie jestem najlepsza w kodowaniu, to u ciebie mi to w ogóle nie przeszkadza. Miło by było jednak z czasem zobaczyć u ciebie samodzielne nagłówki, kombinuj i próbuj wszystkiego : ) Masz do tego smykałkę i to widać. Oczywiście nie mogło być inaczej, i chętnie chciałabym oglądać dalej twoje pracę, ale tym razem na Panda Graphics.

emergency: Od pierwszego szablonu wiedziałam, że wylądujesz na PG, prędzej czy później, ale raczej to pierwsze. Nadszedł sądny dzień i powiem ci tyle - dobrze, że zmieniłam nick, bo inaczej byłyby problem! Anyway, uważam twoje wszystkie prace za bardzo dobre: oryginalne, schludne, dopracowane. nic, tylko czekać, aż zasilisz swoją obecnością naszą skromną ekipkę! (w zamian za tyle komplementów czekam na więcej Free! ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

Nessa: Bardzo podobają mi się twoje prace. Po pierwsze lubię minimalizm, a po drugie są naprawdę ładne. Jestem na tak, abyś przeszła na Pandę-matkę.

Zielony Kociak: Podoba mi się twój styl, syntezjo, jest oryginalny i jeśli jeszcze odrobinkę go dopracujesz, to bez wątpienia staniesz się naprawdę dobrą szabloniarką :d CSS jest dopracowany. Masz poczucie estetyki, świetnie dobierasz kolory. Niektóre twoje szablony budzą we mnie mieszane emocje, ale moim zdaniem powinnaś dokształcić się w tej kwestii już na PG :)

3 komentarze:

  1. Yo, to było oczywiste, że synestezja przejdzie :D Gratulację! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo wszystkim za opinie! aż tylu pozytywnych się nie spodziewałam (:

      Usuń
  2. Masz bardzo ładne szablony i chciałabym cb widzieć na Pandzie. Te minimalistyczne są naprawdę świetne. :DDD
    Pozdrawiam! Everlasting Wishes

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy