2 stycznia 2016

#92 of the end

Hej w tym nowym roku! 
Ta ostatnia notka miała pojawić się długo później, ale skoro wszystko co było zaplanowane na ten post jest już skończone od paru dni... A przetrzymywanie szablonów równa się wiecznym poprawkom i zmianom, a tego chyba nikt nie lubi bo to męczące. Na podsumowanie stażu cierpliwie poczekam, doliczyłam się wstawienia tu aż siedmiu szablonów.
Nie przedłużając, dorzucam te trzy ostatnie, inspirowane propozycjami Vanes, *dziękuję*. Każdy z nich miał wyjść inaczej i też różnić się od tych wrzuconych wcześniej, mam nadzieję, że choć trochę ten plan wyszedł ^.^ Kredyty praktycznie te same co poprzednio, chyba tylko poza tym.

Generalnie to mój trzeci szablon z Owari no Seraph i właściwie nie wiem dlaczego na głównym planie dzisiejszej dwójki widnieje Yuu. Przebrnęłam przez pierwszy sezon, zaczęłam drugi, a ta postać drażniła mnie od początku, ale pewnie to wina zasługa artów.
 X-MEN
Nie pamiętam od jak dawna kombinowałam z taką datą, wreszcie się udało ^.^ Menu jest zakotwiczone i przewija się razem z blogiem.

4 komentarze:

  1. Pierwszy wygląda nieźle. Podoba mi się to grube oddzielenie postów od bocznych kolumn. Nie jestem pewna, czy na dłuższą metę czytanie białego tekstu na czarnym tle byłoby znośne, zwykle się jakoś tonuje kolor czcionki. Ale te kolorki pasują do całości, więc nie mówię, że jest źle.
    Drugi jest fajny, ma ciekawy układ. Duże plusy za to, że chyba żaden twój szablon nie jest taki sam i cały czas kombinujesz.
    X-Meny, moje wspaniałości <333 Od czasu, jak napisałam ci propozycję, dorwała mnie tak mocna faza na X-Menów, że sama zaczęłam robić z nimi szablon i coś czuję, że na jednym się nie skończy :D Twój szablon jest super i zastanawiam się nawet czy nie porwać go na mojego bloga. Zobaczę, może sama coś zrobię ;p Jedna rzecz mi nie do końca w nim pasuje - szerokość kolumn bocznych jest różna. To nic złego, ale wydaje mi się, że tu by bardziej pasowała symetria. No i też jest różna odległość kolumny do postu, tutaj też zrobiłabym tak samo.
    Już możesz pomału zbierać szablony na PG :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grube oddzielenie postów miało być układem zamkniętym :D W sumie zawsze przy czarnym tle dawałam białą czcionkę, jak dla mnie była najbardziej widoczna i czytało się bez problemów, ale na drugi raz postaram się ją wyeliminować.
      Faktycznie, dopiero teraz zwróciłam uwagę na to, że kolumny są tak daleko od siebie oO wcześniej nawet nie wiem jak, nie rzuciło mi się to w oczy...
      I dzięki! :3

      Usuń
  2. Podpisuję się pod wszystkim, co powiedziała Vanes, od siebie tylko dodam, że mimo, iż szablony naprawdę są dobre i ładne to mnie przerasta wielkość tytułów gadżetów. Jestem zdecydowanym zwolennikiem delikatniejszych akcentów, wyrazistych, ale nie aż tak. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tytułami gadżetów jest tak, że napisy czcionkami z google fonts poniżej 20px wielkości wyglądają strasznie nieczytelnie, nieestetycznie zresztą też i dopiero taki rozmiar jest akurat, chociaż rzeczywiście dla niektórych mogą być one za duże. Ale przy minimalistycznych szablonach osobiście lubię dawać większe czcionki, nad mniejszymi też popracuję :)

      Usuń

Obserwatorzy