10 grudnia 2015

# Podsumowanie stażu Rudej

Od 07.11 na juniorach przesiaduje Ruda. Przez miesiąc stażu opublikowała pięć szablonów, trzy sygnatury oraz cztery nagłówki. Oto jej prace:

SZABLONY

  
  

NAGŁÓWKI

 
 

SYGNATURY

  


Opinia szabloniarek:

prudence - W grafice zrobiłaś bardzo duże postępy. Porównując nagłówek pierwszy z ostatnim to jest to dzień do nocy. I wierzę, że będzie jeszcze lepiej. Ale. Zawsze jest to ale. Wydaje mi się, że nad kodowaniem musisz jeszcze trochę popracować. Bo sam nieodpowiedni dobór kolorów może zepsuć efekt, nawet jeśli wstawisz tam świetny szablon. Znielubisz mnie, ale jestem chwilowo na nie. Wierzę w Ciebie, masz potencjał, wiem, że go świetnie wykorzystasz i zrobisz ogromny postęp.

Eveline Dee - OgólnietTwój staż prezentuje się naprawdę obiecująco. Zdecydowanie masz zapał do działania, co się bardzo ceni. :) Bardzo podobają mi się kody CSS, których używasz w szablonach. Wszystkie są fajnie dobrane kolorystycznie, a układy bardzo ładnie prezentują się z nagłówkami. Co do prac graficznych zdecydowanie musisz jeszcze popracować, bo póki co zauważyłam, że różnie bywa. Czasem wyjdzie, czasem nie. xD Sygnaturki wychodzą ci świetnie w porównaniu do nagłówków. Ogólnie zauważyłam, że prace w tematyce, która cię <chyba> interesuje (Harry Potter :d) wychodzą ci lepiej w porównaniu do innych, więc może warto by robić ich więcej, żeby się wyćwiczyć.  Podsumowując uważam, jest przed tobą długa, fajna przygoda w blogosferze, więc pracuj dalej, a na pewno daleko zajdziesz ^.^
Taka ostateczne decyzja - poza podsumowaniem - to może powinna jeszcze zostać w juniorach.

Nie jestem Gombrowiczem - Nie byłam przekonana do twoich prac od samego początku. Wydawało się, że ogarniasz trochę kody i idziesz w dobrą stronę, ale doborem kolorystyki stworzyłaś kilka potworków, a po twoim pierwszym i drugim opublikowanym szablonie wciąż byłam bardzo na nie. Od trzeciego zaczął się już widoczny progres i (chyba między innymi dlatego) to mój ulubiony szablon wykonany przez ciebie, mimo że kolorystyka tam też mnie trochę gryzie. Między początkiem a końcem twojego stażu widać różnicę, ale ja i tak zostawiłabym cię jeszcze na miesiąc, więc na chwilę obecną jestem na nie.

Vanes - Zrobiłaś bardzo dużo postęp. Ostatni szablon Apple Tree jest świetny - pomysłowy i dobrze wykonany. Idź dalej w tym kierunku, a twoje prace będą bardzo dobre. Z grafiką masz duże kłopoty, więc poradziłabym ci, żebyś skupiła się na szablonach minimalistycznych, które ci lepiej idą. Jestem na nie, ale uśmiecham się zza monitora, bo jeśli się postarasz, za miesiąc przejdziesz.

Kiara Eira - Dobra, podsumowanie czas zacząć! Zaczynając od twojego startu na PJ, czyli „W czasie pełni”, miałaś obrazek pełen możliwości, chodź nie do końca potrafiłaś go wykorzystać, a wielka szkoda, wielka. W drugim poście zaprezentowałaś trzy nagłówki, co do których się raczej nie wypowiem, bo sama mam kłopoty z grafiką. Jednak „Beware of secrets” nie podobało mi się połączenie kolorów, a w „Thor” za mało się dzieje za postaciami, a jedna w kolorze na czarno-białym tle… Nie wygląda za dobrze. W tym poście miałaś jeszcze sygnaturkę oraz szablon, który nie kupił mnie swoimi kodami. W kolejnym szablonie „Czas”, gdzie na nagłówku była jedna z trójcy Harry'ego - znowu kody ;-; Zbyt krzykliwy, a jednocześnie boleśnie prosty. W dodatku nie wiem skąd wzięłaś ten biały. Najczęściej (chyba) bierze się kolory z nagłówka, których jest najwięcej, a dopełnia się tymi pobocznymi, jest jeszcze jedna kwestia, a mianowicie komentarze. Nie wiem, czy mi się wydaje, czy okulary nawalają, ale chyba nie wykorzystujesz ich uroku (kocham robić CSS do komentarzy XD).
Następnie jest „Be Yourself”, gdzie polubiłam wszystko oprócz nagłówka. Modelka z przodu ma cekiny na ręce, a to świadczy o tym, że ta z tyłu była niewytarta. Napis ma niedobraną czcionkę, a tło za dziewczyną jest mdłe.
Na koniec zostawiłam sobie wisienkę z tortu, a mianowicie „Apple Tree”. Szablon kupił mnie pomysłem wykorzystania tego drzewka. Jeżeli robiłaś freony, tak jak teraz myślę, to się napracowałaś. Podoba mi się wszystko oprócz obrazka (chodzi o tło) oraz komentarze.
Podsumowując, zostawiłabym cię jeszcze na miesiąc, abyś poćwiczyła grafikę oraz w pełnej mierze nauczyła się korzystać z kodów (nie przepuszczę moich kochanych komentarzy :p) Jednak jak już ktoś przy twoim poście wspominał - idziesz w dobrym kierunku i też tak uważam.

Pięć szabloniarek się wypowiedziało i wszystkie postanowiły zostawić cię na kolejny miesiąc, dlatego zostajesz. Zachęcam czytelników do wypowiedzenia się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy