17 grudnia 2015

#87 fairytale gone bad

Cześć, nowa młoda i nieobeznana w temacie panda na stażu się wita. Szablonami zajmuję się naprawdę od niedawna, preferuję wyłącznie te minimalistyczne - złożona grafika to wciąż czarna magia, ale mam nadzieję, że nie będzie tak strasznie jak może się wydawać. Tworzę głównie z braku lepszego zajęcia czy zabicia czasu, a dotychczas wszystkie prace lądowały w przysłowiowej szufladzie. Tak więc publikuję na razie 3 z nich, pierwszy szablon to ten rekrutacyjny i nie wliczam go do piątki. A teraz wrzucam posta, zanim się rozmyślę i stąd ucieknę, krytyka mile widziana jak i inne wasze opinie (: 
PS. Wiem, że podglądy mogą nie być najlepsze, poprawię się! A deviantart chyba dodatkowo sprawia, że są one takie niewyraźne :>

STALOWY
Szablon rekrutacyjny, nie wliczam ale wam go pokażę.

BATMAN
©redits: 1

LUFFY
©redits: 1 | 2
Kolorki brane z obrazka, więc mam nadzieję, że za bardzo nie kują w oczy i że nie jest "zbyt barwnie"

JELEŃ
©redits: 1 | 2 | 3 | 4
Menu bardzo podobne do tego batmanowego, ale że szablon jest bardzo prosty to nie mogłam się oprzeć i nie wstawić kółeczek ponownie.

6 komentarzy:

  1. Tymi czterema szablonami prawdopodobnie już kupiłaś sobie miejsce w Pandzie. :v
    Pierwszy bardzo przypomina mi styl Kociaka, gdzieś już się podobny u nas szablon przewinął, ale zdecydowanie z inną kolorystyką.
    Chciałabym uwierzyć, że jesteś niedoświadczona, ale nie potrafię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale jeszcze przynajmniej 2 szablony przede mną, nie ma co zapeszać :) Nagłówki w postaci kolaży już parokrotnie widywałam, a przynajmniej w moim odczuciu rekompensują one nieumiejętność tworzenia tej "prawdziwej" grafiki, więc musiałam wykorzystać jakieś stare zalegające na dysku kolaże :D
      Uwierz :)

      Usuń
  2. FMA już ci komentowałam, jest super i nie widzę żadnych elementów do zmiany.
    Batman - dobre kolory, wygląda w porządku, ciekawe menu (ty wymyśliłaś czy podpatrzyłaś u kogoś? Jeśli wymyśliłaś, to szacun :3). Tylko boję się o efekt przy najechaniu na menu - nie jestem pewna czy będzie płynnie przechodziło przy zmianie z kółka na owal. Ale to mało istotne.
    One Piece - fajny pomysł, ładnie wykonane. Zmieniłabym jedną rzecz, a mianowicie menu Strony. Jak dla mnie linki są trochę za duże i zrobiłabym je w takim samy stylu jak Linki i Etykiety, tylko że z tym niebieskim kolorem.
    Jeleń - bardzo ładny szablon. Nagłówek ma mnóstwo kolorów, w CSS-ie dałaś tylko lekkie różowe akcenty, ale to dobrze współgra. Nie jestem przekonana, czy nie powinnaś odsłonić prawego rogu, bo chyba pod tą kolumną coś jest. Jeśli jest, to warto by pokazać jelonka całego.
    Tip do robienia podglądów: Nie musisz dorzucać podglądu efektu po najechaniu w osobnej części. Kiedy robisz screena całości od razu możesz najechać i to lepiej wygląda niż takie po boku dorzucone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układ menu w batmanie ułożyłam sama, jedynie z pomocą zwykłych kodów na kołeczka, przejścia do owalu są wzięte z którejś wymienionej w kredytach szablobiarni, a przejście jest płynne :)
      W one piece jest duży padding w menu, stąd jest ono takie duże, ale może faktycznie mniejsze wyglądałoby lepiej. Nagłówek jelenia kończy się pionową linią, także kolumna na szczęście niczego nie zasłania :)
      Co do podglądów, mam wtyczkę, która sama przewija stronę i robi screena, a wtedy nie da rady uwzględnić hoverów :< Kopiowanie po kawałkach w paincie niestety wychodzi mi strasznie.
      I dziękuje! :)

      Usuń
  3. widzę cię na Pandzie.
    nie mam pytań.
    kolory batmana trochę mnie oślepiły, ale to jest już tylko kwestia gustu, soooo... natomiast jelonek to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy