7 grudnia 2015

#86 Apple Tree

Wszystko wskazuje na to, że jest to ostatni post w czasie tego miesiąca stażu. Przypuszczam, że dane mi będzie zamieszczać posty dalej na tej stronie, ale mi się tu podoba :D
Pierwszy szablon jest typowo minimalistyczny i taki ma być. Brałam pod uwagę dołożenie tekstury, ale przy gałęziach wyglądało to okropnie, a idea była taka, by nagłówek stanowił jedną spójną całość z treścią bloga.
W szablonie drugim avatary komentujących miały ramkę, ale gdzieś zniknęła w procesie tworzenia i nie chciało mi się jej już dokładać. Teraz komentarze takie gołe -,-
Sygnaturę zrobiłam dawno temu po kilkugodzinnym maratonie Scooby'ego Doo z przyjaciółką. W sumie nie prezentuje się jakoś fantastycznie, jest prosta, ale jakoś tak ją lubię i wrzucam właściwie tylko po to, by wrzucić, nie musi się liczyć do mojego stażu.

Szablon
podgląd/pobierz

Szablon
podgląd/pobierz

Sygnatura/grafika
(nietypowa miniaturka)
podgląd/pobierz

Teraz już wszystko w Waszych rękach. Komentujcie, podsumowujcie, hejtujcie :D

2 komentarze:

  1. GAD, DEJMED!
    Pierwszy szablon jest po prostu kozacki! Pomysł na to drzewko i te jabłuszka, no nie mogę się napatrzeć i przestać chwalić! Reszta tego szablonu bardzo fajnie z tym współgra. :3 Dużo roboty nad tym miałaś? Jezu, aż mnie natchnęłaś na szablonowanie, a ja wciąż bez karty graficznej. ;___;
    Drugi szablon: tu tylko nagłówek mi nie pasi, ale to przez to, że nie przepadam za pracami z żywymi modelami. I wydaje mi się, że teksturki jakoś tak do siebie nie pasują, ale ja nie potrafię robić nagłówków, więc się nie wypowiadam. Za to kod bardzo mi się podoba; szczególnie efekt dla autora, daty i komentarzy. :3
    Za sygnaturkę również masz ode mnie wielkiego plusa. Może i nie znosiłam nigdy smerfów, ale Scoobiego Doo już bardzo. Mam 21 lat, a do tej pory jak widzę w telewizji jakiś odcinek, to rzucam wszystko i oglądam, chociaż stare serie znam na pamięć. Jejku, aż bym pograła w te gry z zagadkami. O MATKO, JAK NOSTALGICZNIE MI SIĘ ZROBIŁO. ;(

    Ode mnie wielki plusik, mam nadzieję, że przejdziesz staż, bo masz to tego rąsie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego pierwszego szablonu, to w sumie niewiele więcej niż z "normalnymi" szablonami. Cały problem polegał na tym, że 10 razy musiałam zrobić kopiuj-wklej, więc kod wyszedł całkiem długi. Możesz w to wierzyć lub nie, ale do tego szablonu natchnął mnie wygląd... Terrible Crash. Tam podpatrzyłam te okrągłe menu, a jak zobaczyłam drzewko, to tak jakoś nie mogłam się oprzeć... Tak swoją drogą, nie wiem, czy ja mam taką pochrzanioną wyobraźnię, ale ta miniatura przypomina mi rogi renifera XD
      W drugim szablonie nie chciałam przegiąć, dlatego może się wydawać, że całość została lekko zdominowana przez nagłówek. Osobiście nagłówek mi się podoba i uważam, że technicznie jest całkiem niezły, ale co kto lubi ;)
      Również Scooby'ego uwielbiam, ale tylko tego najstarszego, bo nie mogę patrzeć na grafikę w tych nowszych. Masakra.
      Dzięki za komentarz, zawsze miło się robi, jak się słyszy (czy raczej widzi xd) takie rzeczy <3

      Usuń

Obserwatorzy