20 grudnia 2015

#88 hello

to ponownie ja. Od publikacji pierwszego posta nie minęły nawet pełne trzy dni, ale szablon który wstawiam oficjalnie skończyłam robić dosłownie kilka minut temu (nie ma to jak nagle wyłapać literówkę w nagłówku), więc jednak nie czekam i wrzucam go już teraz jako numer cztery. Ostatni, piąty, pojawi się pewnie po nowym roku, żeby nikogo nie zamęczyć. Okres przedświąteczny=wolne=czas na tworzenie.
Znowu fullmetal alchemist, znowu anime i Envy na pierwszym planie. Obrazek wydobyty z odmętów g.grafika, reszta w kredytach, natomiast miniaturka nie związana z szablonem, tej prawdziwej nie dało się estetycznie zmniejszyć. A tymczasem wesołych świąt i łapcie jeden szablon, jeszcze cieplutki:
JEALOUS:
©redits: 
1 - górne menu | 2 - strzałki w nowszy/starszy post | 3 | 4

Macie propozycje na piąty szablon nie-anime? Chętnie przyjmę, żeby nie skończyć z kolejną serią.

13 komentarzy:

  1. Ja tylko powtórzę to, co powiedziała Ci już ostatnio pru., a o czym rozmawiałyśmy omawiając Twoje zgłoszenie. To są szablony, którymi kupiłaś sobie miejsce w Pandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczynki, nie spoilerujcie podsumowania stażu, niech będzie chociaż trochę emocjonujące :P
    Szablon super, nie mam uwag. Proponuję, żebyś zrobiła coś z Owari no Seraph :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miało nie być z anime :D Tytuł niestety nic mi nie mówi, ale na pewno sprawdzę i może akurat coś z tego wyjdzie. Dzięki (:

      Usuń
    2. Vanes, poza pandą, ale na życzenie :P link, a anime zapowiada się fajnie

      Usuń
    3. Hoho, niezłe masz tempo :D Pierwsza seria anime była dosyć słaba, ale druga zdecydowanie ma lepszy poziom. Polecam, jeśli chcesz obejrzeć anime przy którym nie trzeba zbyt dużo myśleć.

      Usuń
    4. Btw, pomyślałam o szablonie no-anime i chciałabym coś z X-Menami ^.^ wczoraj się naoglądałam Wolverina xp

      Usuń
  3. Nie jestem fanką tego szablonu, ale nie ze względu na jakieś błędy w kodowaniu, tylko po prostu nie przypadł mi do gustu. :)
    Rzucę Ci wyzwanie teraz. Co powiesz na zrobienie szablonu kafelkowego albo półkafelkowego? Chyba nikt takiego na stażu nie zrobił (przynajmniej nie kojarzę), a nie robi się też go aż tak trudno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę jeszcze dokładniej ogarnąć szablonowe nazewnictwo *_* kafelkowy, tzn coś w stylu układu zamkniętego? :)

      Usuń
    2. Kafelkowy to coś, co jest teraz na Juniorach. Zwykły układ to ten, co na Pandzie :)

      Usuń
  4. JA PROPONUJĘ WIĘCEJ FULLMETAL ALCHEMIST.
    stanuję to anime bardzo mocno!
    szablon 10/10, idź już na Pandę bo nie mam komu wytykać błędów no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze znajdzie się coś do wytknięcia, ale dziękuje! :D

      Usuń

Obserwatorzy