3 września 2015

#72 Drobny powrót do przeszłości

Cześć dzieciaczki, jestem Luna, trochę brakuje mi ciepła!
A tak na serio. Jak widzicie, jestem tutaj zupełnie nową osóbką i w dodatku świeżaczkiem, który siedzi w CSSie od jakiegoś miesiąca/dwóch (może troszkę dłużej, nie pamiętam) i na pewno z przerwami. Szablony tworzyłam głównie dla swojego użytku i słyszałam ciągle, żebym więcej tego już nie robiła. Pocieszające, nie? Pewnie każdy z nas tak kiedyś słyszał. 
W każdym razie nie tak dawno do zrobienia szablonu zmusiła mnie znajoma, potem ktoś również poszukiwał grafiki i tak mój szablon trafił w łapki Kociaka i w zasadzie dzięki niej tutaj jestem.
To taka krótka historia jak się tu w ogóle znalazłam. Nie wiem czy chcecie usłyszeć coś o mnie, ale i tak Wam to napiszę. Jestem studentką dziennikarstwa, wybieram się jednak na specjalizację PR. Z grafiką nigdy mnie nic nie łączyło, co zresztą widać po moich szablonach poniżej, bo Gimpa opanowałam jedynie na poziomie podstawowym, co widać po szablonach poniżej. Na pewno jednak postaram się stworzyć coś bardziej zaawansowanego. Czy ujrzy to światło dzienne - zależy od efektów, bo pod byle czym się nie podpiszę. 
To tyle z mojego monologu, teraz może coś o szablonach. Ponieważ zaczął się wrzesień, ja wspomnieniami wracam do czasów gimnazjum, bo były to najlepsze szkolne czasy dla mnie. Wtedy miałam sporą paczkę przyjaciółek i wszystkie uwielbiałyśmy Jacksona i Gunsów. Koniecznie. Teraz przerzuciłam się na muzykę klasyczną, bo na niej najłatwiej zarobić, ale nadal miło mi się wspomina tych artystów i pisanie o nich opowiadań z jedną z przyjaciółek.
Osobiście dumna jestem z szablonu numer dwa. To mój debiut, jeśli chodzi o szablony jednokolumnowe (dwukolumnowe swoją drogą też, zazwyczaj tworzyłam trzy kolumny) i moim nieskromnym zdaniem wyszedł mi bardzo dobrze jak na tak marny poziom jak mój. Korzystałam z Graphical Thoughts (menu i komentarze), Land of Grafic (efekty w etykietach) i instrukcji Lizz Kaviste (gwiazdki w etykietach). Zdjęcia nie mam pojęcia skąd mam, bo mam od bardzo dawna. 

I'm BAD

Fuckin' Roses

podgląd | pobierz

Gdyby coś nie działało to proszę zgłaszać, chociaż sprawdzałam po trzy razy czy wszystko gra. c:

14 komentarzy:

  1. Kolejna Luna? Jak was rozpoznać? :D
    Szablony są... Jejku, są bardzo dobre. Dodaj jeszcze trzy, przecierp miesiąc i witamy na Pandzie-matce. Mam nadzieję, że nie za wcześnie na to stwierdzenie.
    Drugi szablon ma coś w sobie, może układ jednokolumnowy daje mi takie wrażenie. w pierwszym jedynie nie do końca przekonuje mnie czcionka BAD, ale to moje poczucie.
    Jeśli wiesz, że nie masz co pokazywać, jeśli chodzi o grafikę, to się tego trzymaj. Przestrzegam przed napisami, bo zły napis może zepsuć cały szablon, a one wcale nie są łatwe do zrobienia.
    Powodzenia i jestem jak najlepszej myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zrobieniu szablonu z Jacksonem sama stwierdziłam, że mogłam zrobić to "Bad" w stylu albumowym. Ale już trudno, zgubiłam gdzieś wersję oryginalną obrazka, więc tak musi zostać. :D
      Co do napisów - wiem, bywało, że nad samym napisem głowiłam się dłużej niż nad samym nagłówkiem.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. nie podpiszesz się pod byle czym, a każdy szablon twojego autorstwa jest podpisany. Warto dodać, że każdy szablon oparty na tym samym, kiczowatej czcionce i słabej grafice. Powtarzający się do znudzenia CSS tak samo razi w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja kocham anonimki! <3
      Próbujesz udowodnić, że czytasz, ale nie czytasz ze zrozumieniem. "Czy ujrzy to światło dzienne - zależy od efektów, bo pod byle czym się nie podpiszę". Lunie chodziło o grafikę, której dopiero się uczy. Że nie opublikuje słabych prac, które zapewne będzie robiła jako początkujący. Szablonu są dobre, więc może się śmialo podpisać, bo to nie jest byle co.
      Kiczowata czcionka? Chodzi ci o jedną z podstawowych bloggera? Jest czytelna, dobrze widoczna, czyli taka, jak musi być czcionka. Kiczowaty to może być Comic Sans :D
      Masz dwa szablony i ten sam CSS razi cię w oczy? Polecam wizytę u okulisty albo przetarcie monitora. Szablony są różne, chociażby dlatego, że układ jest zupełnie inny.
      PS Nie bijcie mnie, że odpowiadam anonimkowi.

      Usuń
    2. Po to opcja anonimowych komentarzy żeby je pisać. A chodziło o jej inne szablony, nie o to dwa, którymi obdarowuje blogi pod swoim drugim nickiem. Zobacz a sama podzielisz zdanie anonimka.

      Usuń
    3. No to skoro wspomniano o drugim nicku i innych szablonach to czuję się zobowiązana odpowiedzieć na te jakże absurdalne zarzuty.
      Aktualnie moje szablony widnieją na dwóch innych blogach, a żaden z nich nie należy do mnie. Oba szablony widziała Zielony Kociak i po zobaczeniu obu zapytała czy bym nie chciała dołączyć do Pandy.
      Ale pomińmy ten temat. Skoro te "dzieła" rażą Twój zmysł estetyki, dlaczego nie napiszesz do administracji, żeby je zdjęła? Zawsze można wstawić szablon "rewelacja" i dodać jakiś obrazek z napisem z Painta, i wszyscy będą się rozpływali nad jego pięknem. Nikogo nigdy batem nie przymusiłam ani nikomu bronią nie groziłam, aby wstawił moje szablony na swojego bloga. Skoro tam widnieją - to znaczy, że komuś się jednak spodobały.
      Dziękuję, uważam dyskusję za zamkniętą.
      Następnym razem proszę o komentowanie szablonów widniejących na górze. Pozdrawiam wielbicieli. Autografy będą po obiedzie.

      Usuń
    4. Opcji anonimowych komentarzy już nie ma. :)

      Usuń
  3. Anonimami się nie przejmuj. ;D Ja nie widzę niczego słabego w skromnej grafice, a CSS niewątpliwie się od siebie różni.
    Logo GUNSów nie jest słabe graficznie. @.@

    Szablony jak najbardziej w porządku. Moim faworytem jest dwójeczka. ;3
    Mam nadzieję, że niedługo powitamy Cię na PG. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja się nie przejmuję, czekałam właśnie na taki komentarz odkąd tylko opublikowałam post. :D Śmieszy mnie tylko spostrzeżenie nie podpiszesz się pod byle czym, a każdy szablon twojego autorstwa jest podpisany. Cóż, otóż jeden nie jest, podobnie jak komentarz anonima, który również zapewne nie podpisze się pod byle czym. :) Ale co ja tam wiem, w końcu tylko stworzyłam te dwa szablony.

      Dziękuję bardzo. :D Następnym razem postaram się wrzucić trzy, acz z pytaniami o kody zapewne będę biegać o wiele, wiele dłużej. c:

      Usuń
  4. Super szablony! :D Bardzo mi się podobają. (nie wiem co dodać xD)
    A tak ps.... czy przypadkiem zdjęcia nie znikają z tinypic po miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale nawet jeśli, to w plikach są również nagłówki, można je spokojnie wstawić. :D A jeśli chodzi o podgląd to próbuję się przekonać do DeviantArta. :)

      Usuń
    2. Polecam dA, masz pewność, że nic nie zginie. A przynajmniej mi jeszcze nic nie zaginęło i mam nadzieję, że to się nie zmieni :)

      Usuń
    3. Co to hostingu - polecam założenie konta na imgurze. Tam możesz swobodnie linkować swoje prace, a jeśli już się zarejestrujesz to nie znikną zbyt szybko.
      Poza tym często korzystam po prostu z hostingu bloggera.. ;)

      Usuń
    4. Ja wrzucam na DA i mam spokój :P

      Usuń

Obserwatorzy