1 września 2015

#71 Pająki i inne zjawiska pogodowe

Witam, witam! (I tak nikt na mnie nie czekał XD) Wracając do spraw ważniejszych niżeli moje zranione ego przybyłam do Was z jednym nagłówkiem oraz z trzema sygnaturkami, lub dwoma .... Tak naprawdę nie mogłam się zdecydować, która wersja z Aka-chinem~ była lepsza. (Tak wielki wybór:bolące w oczy czy oślepiające. Tylko, które to które?) 
Muszę popracować nad grafiką i zaczynam od małych rzeczy więc liczę na szczerą i ostrą krytykę ;D



A wracając do pająków są OBRZYDLIWE ;-; Chyba wykryłam u siebie arachnofobię....

3 komentarze:

  1. Więc tak: nie wiem czy powinnam to... oceniać.No, ale powiem co myślę, a co mi tam.
    Nagłówek jest fajny. Podoba mi się.Tej większej modelce "przycięłaś" plecy czy to już tak było?
    Ogółem nie mam zastrzeżeń, tylko napis w jednym punkcie trudno rozczytać.
    Sygnaturka z Miku wyszła świetnie! Jest idealna!
    Co do tej z Akashim- tak, oczojebna xD. Widać... ee... (jakby to powiedzieć xD) piksele na brzegach obrazków. Stąd moje pytanie na przyszłość- da się to wygładzić?
    Sygnaturka ładna, mimo że taki czerwony mnie trochę drażni (sama robię oczojebne nagłówki, więc co ja gadam ;P) i obrazki w niej są dobrze ...emm.... rozstawione? (ten brak słów :x). Pierwsza wersja lepsza, lecz w moim odczuciu tekst na pasku trudno czytać.
    A, i ta ręka pasuje tam jak ulał xD. Serio. ;P
    :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i na głównej "podgląd" wygląda jakby był rozpikselowany :P Ale to raczej nie twoja wina (chyba).

      Usuń
  2. To po kolei.
    Na nagłówku przesunęłabym postać po prawej bardziej na środek, bo na środku jest pusto. No i w ogóle jest pusto. Zacznij używać pngsów i takich abstrakcyjnych tekstur jak jakieś plamy. Nie dawaj ich na całym nagłówku, ale w jednym miejscu lub dwóch jako taka ozdóbka. One dużo mogą zmienić.
    Sygnaturka z Hatsune - napis najczęściej nie powinien być na postaci, to się tyczy też nagłówka. W tej sygnaturce mam te same uwagi - jest za pusto. Parę więcej warstw z pierdółkami i wychodzi dobra praca.
    Akashi - wygląda, jakby był w słabej jakości. Ale jest zapisany w ,png, więc hę? Tutaj nie jest pusto, ale nie mogę przeczytać mniejszego napisu. Chyba żadna z wersji nie jest lepsza, połączyłabym je: wzięłabym pierwszą wersję i jeden element rozświetliła. Może napis, może coś innego.
    Jest nieźle, ale wciąż wymaga pracy. Wydaje mi się, że lepiej sobie radzisz z postaciami z anime.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy