22 sierpnia 2014

39#beside you

Cześć, tu znowu Amnezja (tak, bardzo zależy mi, żeby dostać się na Pandę, więc będę was męczyć!). Tym razem przybywam z szablonem, nad którym dość długo - bo cały dzień - siedziałam. LevixEren, paring który tak kocham. Wybaczcie za pedalskie kolory, innych nie potrafiłam dopasować. Zresztą lubię ten odcień różu. A teraz uciekam na herbatkę i Harry'ego Pottera!

Pobierz 

Ach, i jeszcze taki wydziwianiec ode mnie - ni to nagłówek, ni to sygnaturka, bo ma nie takie wymiary jak trzeba (słyszałam że robi się 500x200). Poza tym moja pierwsza gifowa praca (wybaczcie, pls). Ale łapcie, tak z okazji mojego dzisiejszego seansu!


Credits: 1, 2, 3


10 komentarzy:

  1. OMG, OMG, ERERI! *_____________* Dobra, ogar .__. Nad kolorami jeszcze bym popracowała, bo jest czarny, biały, czerwony, granatowy, morski, zielony... No i według mnie zrobiło się tego za dużo. Ale ma w sobie jakiś urok. Do CSS'a nie mam zastrzeżeń.
    Czo ten Snape? xp Sygnaturka bardzo fajna. A wymiary każdy robi, jakie mu pasują, więc nie musisz się tym kierować. Przed chwilą zrobiłam sygnaturę 700 x 300, więc cóż...
    Ale kocham Cię za te yaoice <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to uwielbiam takie połączenia kolorów i właśnie CSS mi się mniej podoba, hahahaha. No cóż, o gustach się nie dyskutuje! Ale postaram się zmniejszyć paletę barw w następnych pracach. Dzięki za komentarz.

      Usuń
    2. A broń Ci panie Boże zmniejszać paletę barw! W końcu jakiś szablon na którym są więcej niż dwa kolory <3

      Usuń
  2. Pewnie już byś się dostała na PG, gdyby nie to, że testujemy tu nie tylko umiejętności, ale i zapał grafików. :D Nie wyobrażasz sobie jak wielu stażystów po jednej, czy dwóch pracach rezygnowało z zabawy...
    Szablon cudny, bardzo odważne zagranie z kolorami. Efekt końcowy jest cudowny.
    Co do sygnaturek - Vanes ma racje. Mi też wychodzą takie... Różne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zapał słomiany nie jest na pewno, ale jasne, wszystko rozumiem i nie mam nic przeciwko posiedzeniu na PJ nieco dłużej, wciąż czuję się małą pandzią :3. Cieszę się, że wszystko się podoba!

      Usuń
  3. Piękny szablon *-* Cudne kolory, cudny nagłówek, cudny CSS, do tego yaoi, no i oczywiście świetny napis! Masz dziewczyno talent :D Sygnaturka też bardzo fajna ^^ Biednak :C
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaoi to moje życie, nawet mam koszulkę z napisem "I love yaoi" i zawsze śmieję się z ludzi, bo nikt nie wie, o co chodzi, hahaha. Nie wiem, czy mam talent, ale to jest zdecydowanie moje hobby. Dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  4. A mnie kolory się bardzo podobają. Sprawiają, że praca staje się jeszcze ciekawsza i radośniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon jest przepiękny <3 Tak jak część osób komentujących przede mną, uwielbiam cię za yaoi *.* Sygnaturka też udana, ja tak uwielbiam Snape'a, tak mi go szkoda...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy