18 sierpnia 2014

### Podsumowanie stażu marzycieleczki1 i Nessy

Marzycieleczka1 dodała aż dziewięć nagłówków, ale tylko dwa szablony, dlatego przechodzi na kolejny miesiąc. Dla przypomnienia - wymagamy pięciu szablonów w czasie miesiąca.
Nessa opublikowała pięć szablonów i dwa nagłówki, więc podsumujemy jej dotychczasową pracę.

Głosujemy do 25.08

 
 

Nagłówki

 

Opinie głównych szabloniarek Pandy Graphics:
Zielony Kociak - Ja jestem na tak! Cudne masz te szablony. Fajny masz styl. Wbijaj na Pandę! :D
Vanes - Nie wszystkie Twoje prace mi się spodobały, ponieważ część wymaga dopracowania, ale ostatni szablon jest bardzo dobry i według mnie nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś powędrowała na PG ;p

bleachowa się nie wypowiedziała, ponieważ jest na wyjeździe a Schizma nie odpisała. Teraz decyduje głos czytelników! Zapraszam do głosowania w sondzie jak i do napisania komentarza :)

1 komentarz:

  1. NIE CHCĄCY MI SIĘ 'NIE' KLIKNĘŁO! A MIAŁO BYĆ TAK WIĘC PROSZĘ NIE LICZYĆ TEGO JEDNEGO 'NIE'!!!
    bleachowa :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy