25 sierpnia 2014

### Podsumowanie stażu Indili D.

Najpierw informacja: odbyła się sonda odnośnie stażu Nessy i większość była na nie. Jednak wspólnie z załogą dyskutowałyśmy i stwierdziłyśmy, że damy jej szansę.

Nessa przechodzi do załogi Panda Graphics, gratulujemy! :D

Indila D. opublikowała w ciągu miesiąca pięć szablonów, nagłówek i sygnaturę.

Głosujemy do 01.09.

 
 
Nagłówek jest gifem



Opinie głównych szabloniarek Pandy:

bleachowa - Oglądając twoje prace, mam pewien problem, bo niektóre są super jak ta, ale niektóre już mają pewne niedociągnięcia jak tutaj. Chodzi mi o nagłówek. Ogólnie jestem na tak, bo z CSS'em nie masz problemów. Jedynie musisz popracować nad wyglądem napisów i jakością dobieranych stocków.

Zielony Kociak - Jestem na nie. Za dużo jednak tych takich gorszych prac. Chciałabym zobaczyć postępy, a nie taki... Miszmasz, że jedna praca gorsza, druga lepsza :D

Vanes - Też mam mieszane uczucia, ale według mnie po prostu potrzebujesz doświadczenia i wprawy. Robienie dobrych szablonów nie przyjdzie samo, trzeba się uczyć i próbować. Myślę, że jednak już nabrałaś trochę tego doświadczenia i możesz przejść na PG ;p

Lizz Kaviste - Powinnaś tylko najbardziej popracować nad napisami, ale poza tym jest nieźle :)

7 komentarzy:

  1. Dziewczyny, uważam, że zbyt pochopnie przyjmujecie ludzi do załogi. Teraz utrzymujecie super poziom, ale jak zaczną tam dodawać szablony tacy ludzie, jak te stażystki, to szybko go stracicie. Przepraszam, że z anonima, no ale cóż... Poza tym skoro w sondach ludzie są na nie, a wy ich nie słuchacie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym Zaczarowana przeszła staż a teraz na Pg jej w ogóle nie widzę. Nie podoba mi się to :(

      Usuń
    2. Zaczarowana pisała na PJ, że wróci dopiero po wakacjach ;). A co do podsumowania to zgadzam się z pierwszym anonimem :/.

      Usuń
    3. Niestety, ale muszę się zgodzić z powyższymi wypowiedziami. Moim zdaniem wasza obecna załoga jest niesamowita i na bardzo wysokim poziomie. Zastanówcie się lepiej, kogo przyjmujecie. Czasem lepiej odmówić.

      Usuń
    4. Rozumiem wasze obawy, ale my po prostu przyjmując ludzi do załogi widzimy ich potencjał. Poza tym będąc już na głównej Pandzie mogą się nauczyć jeszcze więcej niż tutaj ponieważ tam udziela się więcej ludzi. Nessa była już z nami od czasów onetu, więc znamy już jej umiejętności graficzne. Teraz sprawdzałyśmy jak to u niej jest z CSSem, ale jest nieźle, więc nie widzę problemu :p

      Usuń
  2. Jeśli mogłabym się wtrącić...wdaje sobie sprawę, że moje szablony nie są fantastyczne ,ale się staram. Cytuje wypowiedź pierwszego anonima :"Poza tym skoro w sondach ludzie są na nie, a wy ich nie słuchacie?"
    Sonda jest sondą, ale czemu nikt nie mógł napisać w komentarzu co naprawde myśli o grafice przedstawianej przez stażyski? Czemu nikt nie zdał sobie trudu aby napisać te kilka zdać i wytknąć błędy? Człowiek uczy się na błędach, prawda? Ale jak nikt mu ich nie "pokaże" czy będzie lepszy? Nie sądzę. Cóż. Nie byłabym zła, gdyby ktoś napisał, że moje szablony są złe i wymagają wypracowania. Bo nie chodzi tu o to by jeden drugiemu utarł nosa? Tylko po to by czegoś się nauczył i dopracowywał swoje umiejętności. Trochę mnie smuci fakt, że nikt nie podał swego nicku tylko schował się za anonimem. Trudno. Po za tym możecie pisać co się wam podoba a co nie nawet jeśli stażystka jest na Pandzie Głównej. Nadal istnieje szansa, że dana stażystka będzie coraz lepsza, jeśli tylko będzie wytykać jej błędy. To tyle z mojej strony. Nie chciałam być nie uprzejma, tylko wyrażam swoje zdanie. Pozdrawiam. Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. Nesso, chcąc być graficzką na takiej szabloniarni, jak PG, ty sama powinnaś widzieć błędy w swoich pracach, a nie czekać, aż inni ci je wytkną. Przykro mi. I nikt tu cię absolutnie nie obraża. Myślę tylko, że PG zasłużyła na coś więcej, niż tylko średniej jakości grafikę. I po to, żeby się uczyć ,jest PJ, a nie Pandzia Matka.

      Usuń

Obserwatorzy