17 czerwca 2014

22# Sny czasem się spełniają.

Hey. Jak tam samopoczucie? Ja jutro wyjeżdżam na długi weekend więc to chyba moja ostatnia notka przed podsumowaniem stażu. Mam dziś dwa szablony i nagłówek. Nie chciało mi się robić do niego css poza tym skończyłam go dosłownie przed chwilą i pomyślałam, że nic nie zaszkodzi go tu wstawić, prawda?

Pomijając fakt, że nagłówek odstaje od tła to jest całkiem ok.

Pomyślałam, że dam link do próbnego bloga bo jest tam trochę kodów i można wszystkie zobaczyć ^^. Ojej, nie zauważyłam tego białego paska z boku :/.

Podobają mi się kolory. I ogólnie uważam, że nie jest zły :).

Do zobaczenia.
xoxo

2 komentarze:

  1. Khem... Więc po kolei. W pierwszym nagłówek jest w porządku. Ma dziwny kształt, ale uszedłby. Ale reszta... Białe tło. Czemu dałaś białe tło? Ono sprawia, że szablon jest... po prostu brzydki, muszę nazwać to po imieniu. To tło strasznie wali po oczach. Mogłaś dać delikatny różowy, jakikolwiek kolor z nagłówka, pattern, ale nie ten biały ;___; Układ też mi się nie podoba. Skoro nagłówek masz symetryczny, kolumna z postem powinna się znaleźć dokładnie po środku nagłówka - a na pewno wyglądałoby to lepiej. Kolumnę boczną przesunęłabym bardziej w prawo, żeby nie zachodziła na nagłówek. A to wysuwane menu... Rozumiem, że chciałaś dodać coś nowego, ale nie wydaje mi się, że tu akurat pasuje.
    Drugi... przejście nagłówka w tło jest złe. I chyba pomyliłaś kolor tła bloga z krawędziami nagłówka, ponieważ na krawędziach jest trochę inny. Szkoda, ponieważ nagłówek wygląda w porządku, nawet napis w miarę wyszedł, CSS też jest dobry (oprócz koloru daty - czemu niebieski?)... A tak to to przejście niweluje całą resztę plusów ;/
    Ale nagłówek wyszedł Ci bardzo dobrze. Jeszcze napis mi trochę przeszkadza, ale reszta jest naprawdę ładna. Oby tak dalej! :)
    Życzę mile spędzonego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się praktycznie we wszystkim z Vanes i myślę, że zawarła w swoich uwagach wszystko to, co chciałam powiedzieć. Pierwszy szablon i CSS do niego wydaje mi się być robiony "na odwal się". O ile grafika zasługuje na mocne cztery do dziennika, reszta nie podlega ocenie. Białe tło - n i g d y do takich nagłówków, chyba że jest to szablon minimalistyczny.

    Nagłówek w drugim wyszedł ci już całkiem ładnie. Jedyne co mi się nie podoba, to te brzydkie krawędzie nagłówka - jak powiedziała moja poprzedniczka, nie zlewa się z tłem i wygląda nieestetycznie. CSS nie zachwyca, ale jest schludny, poza niebieską datą. Zmniejszyłabym też jej czcionkę. No i poćwicz jeszcze napisy na nagłówkach :)

    Jest coraz lepiej! Robisz ogromne postępy, aż miło widzieć, że bierzesz sobie nasze rady do serca.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy