12 czerwca 2014

21#Things We Lost In The Fire

Witam i kłaniam się nisko. Miałam w tym tygodniu wolny od nauki poniedziałek o raz sobotę (zero zadań domowych itd.) Dlatego stwierdziłam, że potworze dopóki mam czas i muszę przyznać, że pracę mnie zadowalają.


Znów minimalistycznie, ale takie szablony tworzy mi się najlepiej.  Efekt mi się podoba. Praca na bloga z krótkimi i konkretnymi wpisami.


Z tego jestem dumna. Podoba mi się połączenie bieli i granatu.


Wiosenna praca, lubię te kolorki. 


Pastelowy z moją ukochana Demi. Css nie za skomplikowany, ale stwierdziłam iż nie ma co przesadzać i nawalać połowy możliwych kodów.

Teraz będę mieć do końca czerwca nawał nauki, a w wolnych chwilach chce się skupić na moim blogu z opowiadaniem, dlatego nie wiem czy zdążę dodać kolejną notkę.
A na koniec troszkę z innej beczki. Czy tylko mnie denerwuje chwila gdy okazuje się, że zakończenie książki zaprzecza moim oczekiwaniom?

Pozdrawiam.


3 komentarze:

  1. Dwa pierwsze są ok, ale reszta... widać, że takie "otwarte" szablony Ci nie wychodzą. Popracuj nad tym :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Dwa pierwsze szablony są całkiem ładne, zapewne ze względu na prostotę grafiki i CSS. Trzeci szablon - argh. Zgrzyta mi tu w każdym kącie. Po pierwsze: ten napis "you"! Serio, nie dało się już bardziej przekombinować? Ta tęcza jest tam od czapy, zupełnie niepotrzebna. Polecam poradnik Anusi dotyczący napisów (znajdziesz go na Impressole, wystarczy poszukać). Po drugie wymazanie tła wokół postaci jest fatalne. Jeśli nie udaje ci się wymazać dokładnie, to pozostaw większe fragmenty, po czym nałóż na nie tekstury, stocki itp. Wtedy tło zdjęcia z nagłówkiem ładnie się skomponuje. Po trzecie zmieniłabym kolor tła bloga. Niebieski za bardzo wybija się od tła zewnętrznego.

    Ostatni szablon byłby znośny, gdyby nie ta brzydka dolna granica nagłówka. Po co? No właśnie nie mam pojęcia. Lepiej zostawić nierówne rogi, aby ładnie zlały się z tłem zewnętrznym. N i g d y nie używaj tych samych zdjęć modelek. W nagłówku widzę jedno zdjęcie Demi w różnych rozdzielczościach. Źle to wygląda, o wiele lepiej byłoby, gdybyś wstawiła dwa zdjęcia Demi, ale z tej samej sesji, a nie te same. I znów widzę aureolkę wokół "pierwszej" Demi. Przesadziłaś też z jasnością.

    Ćwicz dalej, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dobrze radzisz sobie z minimalistycznymi szablonami, ponieważ dwa pierwsze wyglądają dobrze. Jedynie mam jedną małą uwagę do pierwszego - data Ci się rozjechała, więc dobrze by było, gdybyś zmieniła jej format. Wchodzisz w Układ i klikasz Edytuj pod postem. Pod Opcje strony posta w pierwszej liście możesz sobie zmienić format daty.
    W trzecim nic do siebie nie pasuje. Te deski w tle kolorystycznie nie pasują, a między zielonym i niebieskim jest zbyt duży kontrast. Tekstury na nagłówki powinny być bardziej wtopione i napis jest... zły. Poczytaj sobie tutorial Anusi na napisy, o którym wspominała Frustracja, znajdziesz go w Przydatnych linkach po prawej.
    Czwarty już jest lepszy od trzeciego, ale wciąż jest słabo. Przejście nagłówka w tło jest niedokładne i na dole powinnaś też wymazać. Modelka ma za dużo białego tła wokół siebie. No i nie wiem, skąd wziął się też różowy pod kolumnami, ponieważ na nagłówku nie ma go dużo.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy