7 czerwca 2014

19# Ordinary Girl

Witajcie. Może już zauważyliście iż jestem nową „młodą pandą”, jestem z tego powodu naprawdę szczęśliwa i dziękuje za przyjęcie. Co mogę powiedzieć o sobie? Grafiką zajmuję się od pół roku, jednak samymi szablonami od dwóch miesięcy, tworze w programie gimp. 
Miałam niemałe problemy z podglądami, ale przed Wami moje trzy szablony Zrobiłam nowe podglądy.


Praca bardzo minimalistyczna. Nie wiem dlaczego, ale jestem z niej zadowolona.


Jedyny szablon w tej notce z "żywą" postacią. Na początku po jej wykonaniu jarałam się motywem miasta i w ogóle, niestety teraz gdy na niego patrze widzę tylko źle wymazaną dziewczynę. (Nie przejmujcie się tymi kolorowymi kreskami nie umiałam ich usunąć)


Praca skończona dosłownie kilka minut temu, był to mój mały eksperyment i muszę przyznać, że efekt nie jest najgorszy. 

To wszystko co przygotowałam na początek. Mam nadzieję iż nie jest najgorzej i nie zniszczyłam waszych oczu.
Pozdrawiam.





7 komentarzy:

  1. Kolejna osoba! :D Witamy, witamy.
    Muszę przyznać, że po pierwszych pracach juniorów nigdy nie spodziewam się wysokiego poziomu, ale Twoje prace są naprawdę w porządku! :) Pierwszy szablon i trzeci są minimalistyczne i wszystko w nich się ładnie komponuje. Jedynie mogłabym ponarzekać, że jest mała szerokość postu, ponieważ przy dłuższych wpisach czytający będzie się męczył. Jeśli chodzi o drugi, to nagłówek jest w porządku, chociaż przydałoby się większe wtopienie stocków (autobusu i mostu), jak również tekstura nad modelkę i chyba nie widzę też żadnej koloryzacji. Jak na razie wygląda to przyzwoicie :D
    Podglądy najłatwiej robić za pomocą klawisza PrintScreen i wklejać to do Painta. Mimo że siedzę już trochę w Photoshopie, wciąż używam Painta do takich prostszych operacji jak robienie poglądów czy przycinanie zdjęć ;p
    Życzę weny i mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinię i rady. Prawdą jest iż na dziewczynie nie ma koloryzacji jednak gdy próbowałam jakąś nałożyć wyglądało to w mniemaniu dziwnie. Następnym razem postaram się dostosować do twoich porad i użyć koloryzacji.

      Usuń
  2. Witaj :D. Pierwszy szablon jest śliczny <3. Kocham minimalizm. Drugi też jest ok, jednak zmniejszyłabym krycie autobusu i mostu i wymazała modelkę gumką z mniejszym kryciem (okolice głowy). Jednak CSS zachwyca <3. Na twoim miejscu na podglądzie pokazywałabym efekt po najechaniu stron ;). I używaj koloryzacji (w Gimpie krzywych lub rób nową warstwę na nagłówku, wypełniaj ją kolorem i zmieniaj tryb lub krycie). Trzeci też jest bardzo dobry <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy włączyłam podgląd przeżyłam szok. To naprawdę dobre prace, jakich nie spodziewałabym się po juniorze! Widać, że masz pomysły. Ostatnio bardzo podobają mi się minimalistyczne szablony, pewnie dlatego również spodobały mi się twoje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz się zarumienię xD Moim zdaniem nie są dobre, ale cieszę się, że Ci się podobają.

      Usuń
  4. Pierwszy to mój faworyt! Jest przepiękny!
    Witamy na PJ! Mam nadzieję, że będziesz się tutaj dobrze bawiła. ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy