3 czerwca 2014

18# Wróciłam

Hejka wam. Długo zastanawiałam się kiedy dodać tę notkę, aż w końcu wymyśliłam. Dziś jest dla mnie jedyny luźny dzień. A jutro wycieczka.
Mam dwa szablony, i jak na nie patrzę nie wyglądają źle.

                                                                      Podgląd/ Pobierz
                                                                  Credits: 1, 2,
Oto szablon z Bellą. Miałam nieco obawy czy bez koloryzacji będzie ładnie wyglądał nagłówek, ale ujdzie. Na swoją obronę mam tyle, że nic mi nie pasowało. I ciągle pracuję nad tekstem.


                                                                    Podgląd/ Pobierz
                                                                  Credits: 1
Ten szablon zrobiłam z Olivią Holt. Znów nie ma koloryzacji, żadna mnie nie lubi xd. O ile tło mi jakoś nie pasuje, to z efektu końcowego jestem zadowolona.



Na dziś to tyle. Przepraszam, że jest tego tak mało ale szkoła i poprawy :/
Na chwilę obecną mam już pomysł na szablon, który może mi się uda. 



3 komentarze:

  1. Tła w obu są okropne i zupełnie nie zgrywające się z nagłówkiem. Szkoda, że podglądy są takie małe, bo nie mogę się przyjrzeć. Widzę jednak, że oba nagłówki są zapaćkane. Moim zdaniem nic do siebie nie pasuje, zarówno kolorystycznie jak i stylistycznie. Napisów praktycznie nie widzę, bo podgląd jest naprawdę maleńki. Skoro jesteś już drugi miesiąc na juniorach, uważam, że nie ma sensu szczędzić ci opinii, jak na początku. W końcu przecież już trochę w tym siedzisz. Żaden z powyższych szablonów niestety mi się nie podoba. Mam wrażenie, że powtarzasz się już z CSS.
    Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podglądy malusie ;c. I jednak z koloryzacją wyglądałoby to lepiej. Jeśli Tobie nie wychodzi ładna, to pobierz np. od Yass. Wymazanie postaci jest niezbyt dobre. I wtopienie w tło (sama nie jestem lepsza xD). Za to CSS jest bardzo fajny ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podglądy są takie malutkie, że prawie nic nie widać :c Najprostszym sposobem jest na robienie podglądów jest klawisz PrintScreen i wklejenie tego do Painta.
    W pierwszym podoba mi się dobór stocków i kolorów, ale musisz mocniej wtapiać obrazki, ponieważ nie powinny być tak dobrze widoczne jak modelka. Na drugim nie wiadomo skąd wziął Ci się ten fioletowy w tle - już lepszy byłby niebieski z kwiatków. I tutaj też zmniejsz krycie stocków.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy