9 czerwca 2014

20# We li­ve, as we dream – alo­ne.

Hey. To znowu ja. Ocenki poprawione więc wreszcie można sobie dać spokój i trochę odpocząć :D. Dziś mam dla Was dwie prace, z których jestem średnio zadowolona.

Na podglądzie nr. 2 widać takie efekty jak zdjęcia, statystyki itp. Można powiedzieć, że ten szablon był w pewnym rodzaju eksperymentem, bo pierwszy raz robiłam coś takiego. Nagłówek jest nieruchomy. Po skończeniu tego szablonu byłam z siebie zadowolona. Pod względem CSS jak i graficznym. Jednak teraz jak na to patrzę... CSS chyba ujdzie, ale grafika... totalna klapa. Za ostre kolory itp. :/. Skorzystałam z rady Vanes i nie ma tu napisu :). Wyszło jak wyszło.

A z tego jestem zadowolona :p. Menu jest nieruchome. Podobają mi się kody. W rzeczywistości wyglądają zdecydowania lepiej niż na podglądzie. Oczywiście na górze też jest ramka xD. Nagłówek nawet mi się podoba. Z naciskiem na nawet, bo ma wiele niedociągnięć.

To tyle na dziś. Pewnie ode mnie pojawią się jeszcze z dwie notki :D. Piszcie co powinnam jeszcze poprawić.
xoxo

8 komentarzy:

  1. Pierwszy szablon moim zdaniem jest za bardzo fioletowy. Podoba mi się pomysł na strony nad nagłówkiem. Nagłówek też nie jest zły, jednak coś nie do końca mi w nim gra . _ .
    W drugim szablonie mogłabyś ustawić mniejszą przezroczystość pod postami i kolumną boczną, bo ciężko się patrzy na to co jest tam napisane. Pomijając to nawet mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, przydałoby się zmniejszyć przeźroczystość. Ale ogólnie dziękuję :3.

      Usuń
    2. Khh.. Mój geniusz pomylił kolejność szablonów XD Pomyliłam pierwszy z drugim, przepraszam . _ . ''

      Usuń
    3. Hehe, zauważyłam, ale i tak widać o które chodzi ;D.

      Usuń
  2. Pierwszy nie taki zły :]
    A drugim....w drugim podoba mi się nagłówek i to bardzo, gdybyś tylko inaczej rozmieściła kolumny byłoby pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz lepiej Ci idzie :D W pierwszym nagłówek jest bardzo ładny, cieszę się, że nie dodałaś napisu, bo tyle się na nim dzieje, że napis mógłby trochę zepsuć wygląd. Ale niestety tło pod postami i kolumną boczną powinno być wyraźniejsze, ponieważ tekst jest prawie nieczytelny. Zawsze o tym pamiętaj - nieważne jaki szablon robisz i z czym, najważniejsze, żeby tekst był czytelny a całość wyglądała estetycznie.
    Drugi jest bardzo fioletowy, co mi się podoba, bo to mój ukochany kolor ;p To menu na fixed... przypomniałaś mi, że zawsze chciałam takie zrobić xD Eksperymentujesz, to dobrze. Nagłówek jest całkiem całkiem. Na dole zostało Ci trochę niewykorzystanego miejsca i wygląda tam trochę pusto. A napis? Zawsze się do tego przyczepię, niestety xp Zmieniłabym trochę kolory czcionki i byłoby w porządku. W CSS-ie zmieniłabym kolor ramki wokół nagłówka na trochę ciemniejszy, ale oprócz tego jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Cieszę się, że uważasz, że robię postępy. Też kocham fioletowy xD. Długo myślałam nad kolorem, ale nic nie mogłam znaleźć :/.

      Usuń

Obserwatorzy