27 kwietnia 2014

12# Remember

Mam dziś tylko jeden szablon, drugi jest w trakcie kończenia. Znów Selena Gomez, za co przepraszam, ale z nią robi mi się dobrze szablony. I podgląd tym razem jest w jednym obrazku, udało się :D

17#
credits: 1

Szablon mi się podoba, jednakże miało to inaczej wyglądać, ale myślę, że pomimo tego ni jest tak źle. Te kółka moim zdaniem pasują, ale wsze zdanie może być inne.

Na dziś to tyle, kolejny szablon jest w trakcie prac końcowych, i będzie tu jeszcze w tym tygodniu.
Liczę na wasze opinie.

A tak na marginesie, pracuję w gimpie i PS


4 komentarze:

  1. Grafikiem nie jestem, tak więc mogę wyrazić swoją całkiem niegraficzną opinię z punktu widzenia osoby, która w grafice prawdę mówiąc nie bardzo siedzi ;)) Teraz powinnam oberwać po łapach za to powtórzenie "grafiki" trzy razy w zdaniu.
    Jest... dobrze. Moim skromnym zdaniem jest naprawdę całkiem dobrze, zwłaszcza w porównaniu z szablonami z poprzedniej notki. Jak tak patrzę, to mam wrażenie, że ktoś inny robił ten szablon, a ktoś inny poprzednie ;) A jakby jeszcze porównać ten do pierwszego... Widać różnicę.
    Nie podoba mi się kolor tła i mam wrażenie że Selena nie do końca z tłem w nagłówku... się łączy (?), zgrywa (?). CSS... cóż. Szału nie ma. Jest on raczej prościutki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory. Lubię takie, choć zgadzam się z poprzedniczką, że nieco się ten nagłówek z tłem nie zgrywa.
    Widać, że się przyłożyłaś! Świetnie dobrane stocki, podoba mi się napis tutaj. I ta koloryzacja/akcja, którą rzuciłaś na wszystko też dobrze wygląda.
    CSS faktycznie bardzo prosty. Tylko ciężko właściwie mi powiedzieć, czy to dobrze, czy źle... Bo moim zdaniem przy dużym, wybajerzonym nagłówku CSS taki właśnie powinien być. :)
    Oby więcej takich szablonów. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyka jest jak najbardziej w porządku a jedyne, co bym zmieniła w CSS-ie, to przeniosłabym strony niżej.
    Nagłówek jest najlepszym, który do tej pory zrobiłaś. Według mnie źle, że są tak widoczne stocki, ale ja albo stocków w ogóle nie używam, albo daję je pod tonę tekstur, że i tak ich nie widać ;p Musisz jeszcze popracować nad płynnym przejściem od nagłówka do tła, ale ja wciąż mam z tym problemy, więc nie powinnam narzekać xp
    Oby tak dalej, a będzie coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. BTW, zapomniałaś o etykietkach. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy