6 maja 2014

13# I'm daydreaming

18#
                                                                          
                                                     [Pobierz/ Podgląd]
                                                         credits: 1, 2, 3

Oto szablon który miał być wcześniej, ale jakoś przed majówką nie zdążyłam. Jest to chyba drugi mój szablon  ciemnych kolorach. Wszystko robiłam od tak, z nudów. I jak to ja, zapomniałam na podglądzie ostatnia litera jest zasłonięta, jednak w szablonie tak nie jest.


Dobra wiadomość jest taka, że mam nowy pomysł, jednak nie wiem, czy mi się uda :D

                                                                                                

8 komentarzy:

  1. Ooooo! Ten to mi się bardzo podoba :D Jedyne, na co mogę narzekać, to że taki mały podgląd xD Na nagłówku wszystko ładnie się ze sobą łączy, napis nie jest najgorszy. Jeszcze trochę musisz popracować nad wycieraniem krawędzi, ponieważ wciąż nie przechodzi płynnie w tło. CSS jest prościutki. Ufam, że na razie nie chcesz przesadzić z kodem, a potem będziesz dokładała jakieś efekty.
    Oby tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest naprawdę śliczny. Mroczny, tajemniczy klimat. Kontrast w barwach.
    Tylko zgadzam się z Vanes w kwestii tych krawędzi. Widać je. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda jest taka, że mam spore wątpliwości, czy to ty go wykonałaś. Kilka szablonów rapem i taka zmiana? Ciężko mi wierzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym to potraktowała jako komplement! xD

      Usuń
    2. Można i tak, jeśli to ona robiła. Jeśli nie ona, z komplementu nici. Taki ze mnie niecny geniusz.

      Usuń
    3. Dziękuję za komplement :D
      I to ja robiłam :)

      Usuń
    4. A więc proszę bardzo ;p

      Usuń
    5. Oh, tak bardzo w moim stylu ^^
      Bardzo ładnie :)

      Usuń

Obserwatorzy