21 kwietnia 2014

11# Music...

                                                               
 Szalejemy, dziś mam dla was dwa szablony :D

15#
credits: 1 2

W tym szablonie najbardziej podoba mi się css, jednak niedzielne wieczorki do czegoś człowiekowi się przydają. Nagłówek ostatecznie nie ma tych nutek z białym tłem, zostały one usunięte.


16#
credits: 1,

Tutaj zastanawiałam się nad menu, no ale w końcu coś tam wyszło. Grafika nie jest tutaj zbyt bogata, ale pomimo to, mi się podoba.



Świąteczny szablon niestety nie chciał działać do końca.
A na koniec przepraszam, że nie ma obiecanego szablonu ale css nie chciał się mnie słuchać. Szablon postaram się dodać w tygodniu, a te pozostawiam do waszej oceny.
I mam jakieś wrażenie, że źle mi się przycięły miniaturki. Muszę to poćwiczyć.
A na koniec dodam jeszcze, że nie pamiętam co miałam dodać xD


4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten pierwszy szablon. :) Choć niepotrzebnie wrzuciłaś dwa razy podgląd. Przecież to można ze sobą połączyć w każdym programie graficznym! Nawet Paincie. :D
    Nie mniej kolorowy, ładny nagłówek i rzeczywiście dobry CSS. :)
    Tylko tam na włosach dziewczyny widać białe plamy, źle to wymazałaś. :D Nutki też mają takie białe przebicia.
    W drugim podoba mi się układ i pomysł na szablon. :) Z realizacją nieco gorzej... Moim zdaniem niepotrzebnie dałaś te jasne plamki w kółku. I może jakaś rameczka na dół żeby te nogi nie były tak chamsko przycięte? :D
    Pozdrawiam! I czekam na więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, na pierwszy rzut oka w ogóle mi się nie spodobały. Kiedy stwierdziłam, że wypadałoby napisać w końcu komentarz, przyjrzałam się im jeszcze raz.
    Pierwszy: tak jak Kociak napisała, podgląd powinnaś skleić w jedno zdjęcie, ja sama robię to w Paincie ;p Naprawdę zacznij używać tekstur. No i napis też wygląda słabo - powinien być mniejszy. Ale jeśli chodzi o nagłówek, to to są wszystkie moje uwagi. Co do CSS-a, to granatowy i błękitny za bardzo ze sobą kontrastują... I trochę dziwne są te tytuły gadżetów w prawej kolumnie, że tak wyjeżdżają na prawo, ale co kto lubi.
    Drugi ma bardzo fajnego CSS-a, że nie ma się do czego przyczepić. Na nagłówku - znów napis i mogłabyś albo wygumkować te ucięte nogi, albo dać ramkę, tak jak mówi Kociak.
    Ogólnie nie jest źle, ale też mogłoby być lepiej. Czekam na kolejne Twoje szablony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mi się w pierwszym nie podoba. CSS i nagłówek razem tworzą koszmarną całość... Po pierwsze, dlaczego tytuły ramek są przesunięte w prawo? Wygląda to nieestetycznie. Po drugie, innej wielkości data + autor + komentarze, to również słabo się prezentuję. Po trzecie, kolor linków. Szary? Nigdzie tu nie pasuje. Mogłabyś użyć tego żółtego z tych trójkącików z nagłówka. Nie wiem, co się stało z moją Kathy z poprzedniej notki :c
    Drugi szablon... Nie uważasz, że dziwnie wyglądają ucięty nóżki Seleny? Już gdyby ta data miałaby jakieś tło i nie byłoby widać, że to jest ucięte to jeszcze by to jakoś wyglądało. I tutaj to samo, szare kolory linków, niby dziewczyna ma na kurtce podobny kolor, ale mimo wszystko i tak mi nie pasuje xd
    Czekam na coś podobnego jak praca z poprzedniej notki, a nawet jeszcze lepszego. Niestety te dwa szablony rozczarowywują. Nie wahaj się pytać. Pisz do nas, męcz nas aż ci odpowiemy jeśli miałabyś jakieś pytania. I jeśli tworzysz w Photoshopie, to możemy nawet razem coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, co ty zrobiłaś tym szablonom?!
    Pierwszy jest tragiczny. Wygląda, jakby robił je przedszkolak, nie bardzo znający się na CSSie, a jednak panicznie pragnący udowodnić, że coś tam potrafi. Za co takie jaskrawe kolory? Czcionki są zupełnie niedopracowane, wręcz jeszcze bardziej zaburzają pracę wszystkiego...

    Myślę, że mogłaś jeszcze poczekać ze zgłaszaniem się gdziekolwiek. I nie podoba mi się, że zignorowałaś mój komentarz pod twoim ostatnim postem, bo spisałam się, a nie lubię, gdy mój czas na pisanie długiego komentarza idzie na marne. Dlatego zadam ci pytanie jeszcze raz: w jakim programie pracujesz?

    Poza tym o wiele lepszy był styl z poprzedniego szablonu, a widzę, że już wróciłaś do starego, tantetnego i niedopracowanego z renderami. Brzydko.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy