3 marca 2016

#podsumowanie stażu mineralarrow

Witajcie!
Dziś post podsumowujący twórczość jednej z naszych juniorek. Mineralarrow wykazała się wytrwałością i wykonała siedem szablonów oraz dwa nagłówki. :)
Powspominajmy zanim zapoznamy się z opiniami szabloniarek z Pandy Graphics na temat jej twórczości i będziemy mieli okazję zagłosować w sondzie.


SZABLONY



NAGŁÓWEK



OPINIE SZABLONIAREK Z PANDY


prudence
W zasadzie nie ma co się tutaj zastanawiać czy przychodzisz czy nie. Twoje szablony są naprawdę na wysokim poziomie, chociaż minimalistyczne, to ciekawe, cały czas próbujesz czegoś nowego. Nie wiem czy można nazwać to "błędami", bo to są drobne rzeczy, pewnie dotyczące po prostu gustu. Ja jestem jak najbardziej na tak.

Ally
Robisz super szablony minimalistyczne (moja krew! xd). Czasami zdarzy się, że coś mi tam nie pasuje itp., ale to tylko ja, więc spoko. :> Ogólnie bardzo spodobał mi się nagłówek wolny, który wykonałaś. Śliczny. :) Bardzo chciałabym zobaczyć jakiś twój szablon w układzie otwartym z rozbudowaną grafiką. Jest może jeszcze trochę do dopracowania w kodach, ale sądzę, że tego douczysz się na Pandzie Matce.  
No ale tak w skrócie: podobają mi się twoje pracę i chciałabym stworzyć z tobą jakiś szablonik :d
Więc, co więcej mogę powiedzieć... Jestem na tak.

Nessa
Powiem szczerze, że ma dylemat. Są pracę, które mi się podobają np. ostatnie szablony (szczególnie ten ciemny) oraz nagłówek  i są prace, które wymagają poprawek. Dlatego wstrzymuję się od głosu.

synestezja
Spodobał mi się nagłówek Twojego autorstwa, proste szablony też prezentują się w porządku, a ewentualne niedociągnięcia i to co na tę chwilę jest do poprawy, na pewno szybko doszkolisz na Pandzie. Jestem na tak.

December Dayt
Mineralarrow opublikowała swój pierwszy post dnia 19 stycznia br. W ogólnym rozrachunku dodała 3 notki, w tym 7 szablonów i 1 nagłówek, co wpisuje się w podaną w regulaminie normę, a i według mnie jest to dobry wynik, bo jak wiadomo, każdy swoje życie ma.
Nie było mnie jeszcze wtedy na pandzie i nigdy nie miałam okazji serdecznie jej powitać. Więc witam :)
Szczerze mówiąc gdy tylko przeczytałam pierwsze linijki jej notki (a dokładnie tą: "Css'em i kodowaniem zajmuję się od zaledwie kilku dni") już byłam nastawiona do niej niezwykle sceptycznie. Minimalizm. Tak, lubi minimalizm. To normalne prawda? W końcu od niedawna zajmuje się grafiką, to pewnie związane z nieznajomością kodów, brakiem w grafice. Obraz, jaki widziałam przed oczami nie był zachęcający. Niemniej jednak jest różnica między prawdziwym, estetycznym minimalizmem, a tym minimalizmem, który nim jest wyłącznie ze względu na małą ilość kodu i wygląd dziwnej, szablonowatej breji. Mineralarrow trafiła w moje oziębłe serce właśnie tym poczuciem estetyki i dobrego smaku. Wiadomo, niektóre szablony wychodziły nieco lepiej, inne gorzej, co nie zmienia faktu, że nadal gorąco jej kibicuję. Według mnie Mineralarrow stanowczo zasługuje na to, by stać się częścią 'dorosłej' pandy. Ma w sobie potencjał, który naszym zadaniem jako bardziej doświadczonych graficzek, jest pomóc go rozwijać.
Jeśli miałabym wybrać swoich szablonowych faworytów, byłby to z pewnością szablon Mountain
http://mineralarrow.deviantart.com/art/5-Mountains-are-Calling-585953898
a z tych ciemniejszych Black Birds
http://mineralarrow.deviantart.com/art/6-Black-Birds-593042848
Świetna robota, Mineralarrow! Mam nadzieję spotkać Cię niedługo w załodze :)

Eveline Dee
Świetnie radzisz sobie z pracami minimalistycznymi. Bardzo skupiasz się na szczegółach, co podziwiam. Myślę, że byłabyś fajnym dodatkiem na Pandzie i zdecydowanie masz talent :)

Fantazja
Ja od początku, byłam za tym abyś była na PG. Naprawdę szkoda, ze nie miałaś nigdzie żadnego doświadczenia, bo twoje prace od pierwszej notki mnie oczarowały :) Może nie robisz jakieś wielkiej grafiki, ale twoje szablony maja w sobie to coś, co naprawdę przyciąga uwagę. Są śliczne i estetycznie zrobione, wiec jak najbardziej jestem na TAK *_* DAWAĆ JA NA PANDE JUŻ!

Zielony Kociak
Kolejna pomysłowa minimalistka w naszym gronie. Chętnie bym Cię powitała na Pandzie Matce.

Vanes
Już poprzedniczki powiedziały wszystko, co mogłabym powiedzieć. Robisz dobre szablony i rób je dalej, tylko że na głównej Pandzie :)


Jak widać - tylko jedna osoba wstrzymała się od głosu. Reszta jest na tak. :) 
By formalności jednak stało się zadość zachęcam wszystkich do zagłosowania w sondzie. Macie czas do 10 marca.

sonda


2 komentarze:

  1. Jest mi strasznie miło, nie sądziłam, że będzie tu aż tyle pozytywnych opinii. Dziękuję! c:

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy