25 lutego 2016

#100

Cześć!
Chyba trochę się spóźniłam, bo o cały tydzień. Zostały mi dwie godziny na dodanie postu i jeśli mam być szczera, to nie do końca wykończyłam te szablony, bo po prostu zabrakło mi czasu. Przez cały luty na zmianę się uczyłam i chorowałam, prawie w ogóle nie siedziałam na bloggerze. Trochę mi smutno z tego powodu. Z dwojga złego wolę wstawić te dwa szablony, nawet jeśli nie jestem z nich do końca zadowolona, niż zrezygnować w ogóle. Jestem w prawdzie perfekcjonistką i miałam dzisiaj ochotę wyrzucić te szablony w kąt, ale pewnie za kilka dni mocno bym tego żałowała, bo jednak zależy mi na tym. Wolę zostać na kolejny miesiąc wypełniając wszystkie warunki, a nie dlatego, że nie chciało mi się zrobić dwóch szablonów. Oczywiście, chciałam je zrobić, ale nie miałam za bardzo czasu. No ale, to już nieistotne, bo wyszło mi takie masło maślane:)

Dark Birds
Podgląd / Pobierz 

Stars
Podgląd / Pobierz / Live

W drugim szablonie podgląd zjadł trochę niektóre rzeczy, więc polecam opcję Live ;)


6 komentarzy:

  1. Osz fuck. Świetne te szablony! Nie mam absolutnie żadnych uwag. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już się bałam, że coś popsuję :v Dziękuję!

      Usuń
  2. Ten uczuć, kiedy juniorka robi lepsze szablony od Ciebie :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy lepsze xD Jeszcze trochę pracy przede mną :P

      Usuń
  3. pierwszy szablon jest idealny *^* zakochałam się <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak reszta, uważam, że szablony są super. Mogę jedynie zaznaczyć, że na podglądzie live drugiego szablonu, kiedy się najeżdża na karty, nie ma płynnego przejścia, ale to drobiazg.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy