22 stycznia 2016

#94 It was written in blood

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z dosyć skromnym zestawieniem - jednym szablonem oraz nagłówkiem (!!). Chyba trochę przekonałam się do grafiki :)
Tak szybki wpis wynika z tego, że od jutra nie będę mieć dostępu do laptopa przez tydzień i nie wiem kiedy znowu przysiądę do bloggera. Nie chciałabym zniknąć na dłuższy czas bez słowa, bo to kompletnie nie w moim stylu. Poza tym muszę jakoś rozłożyć czasowo te szablony. Mam jeszcze zaledwie dwa do wykonania, a dopiero co zaczęłam staż.

Szablon

Nagłówek
Jeśli chodzi o nagłówek to postanowiłam pójść na kompromis i przejść w minimalizm. Niestety te 'pełne' grafiki są moją pietą achillesową. Powyżej jednak jest delikatnie i minimalistycznie - czyli tak jak najbardziej lubię. Okazało się, że po prostu źle podeszłam do tematu. Trzymałam się jednej techniki i to był mój największy błąd. W końcu metodą prób i błędów dotarłam do takiej, która naprawdę mi odpowiada, a efekty możecie zobaczyć powyżej.
Jak zawsze - będę wdzięczna za wszelkie rady :)

6 komentarzy:

  1. ten szablon... jest uroczy. szukam takiego już od dawna, bo ludzie przestali kochać szablony z jednym obrazkiem, ah. może bym go ukradła? naprawdę świetny układ. a w nagłówku się zakochałam i chyba pisałam to nawet na gg, jest przecudny. widzimy się na pandzie, elo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest super. Jedynym elementem, który bym lekko zmieniła, jest data. Wystarczyłoby przenieść ją na prawą stronę i wyglądałoby to lepiej, bo teraz zlewa się trochę z tytułem postu. Na blogu zobaczyłam, że nigdzie nie ma linku do komentarzy - jedynym sposobem dostania się do nich jest otworzenie postu. Czy to zamierzony efekt, czy coś nie poszło jak trzeba?
    O nagłówku już ci pisałam, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z datą miałam problem, ale ostatecznie zostawiłam ją bez zmian. Brak odnośnika do komentarzy jest zamierzony ;) I dzięki, postaram się :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie miodzio. ;3 Szablon urokliwy, a nagłówek naprawdę udany. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon pod każdym względem jest dla mnie idealny *.*
    Nagłówek wygląda dobrze, ale według mnie wszystko jest na nim.. troszkę za duże. Podoba mi się motyw kwiatów.
    Czekam, aż znajdziesz się w załodze Panda Graphics ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy