21 listopada 2015

#Podsumowie stażu Katie i Kiary Eiry

Katie zaczęła staż 18.10. Opublikowała trzy szablony, ale powiedziała też, że nie ma teraz czasu. Powinna wrócić w grudniu, więc czekajmy na jej powrót :)
Kiara Eira pierwsze podejście u nas miała jako Hoshiko Ai. Przypominając, po pierwszym miesiącu stażu trzy szabloniarki Pandy były na tak, cztery na nie, a dwie się wstrzymały.
Teraz Kiara zamieściła pięć szablonów oraz trzy nagłówki.

(do 28.11)

Szablony
 
 

Nagłówki
  

Opinie szabloniarek:

Sasame Ka: Widzę postęp w grafice od ostatniego czasu, ale jest on niewielki. Ale mimo wszystko nowsze szablony jakoś mi się bardziej podobają. Miejscami są jeszcze drobne niedociągnięcia, ale idziesz w dobrą stronę. Trudno mi się określić, czy moim zdaniem masz przejść staż, ale wydaje mi się, że jest to u mnie bardziej na TAK niż na NIE, więc... Jestem za tym, abyś przeszła dalej. Zwłaszcza po ostatnim, fajnym szablonie dodanym na juniorki :3

Vanes: Poprzednim razem byłam na tak. Co się od tego czasu zmieniło? Poprawiłaś swoje szablony. Dlatego tym bardziej jestem na tak :)

Ally: Moim zdaniem grafikę powinnaś jeszcze poprawić, ale są to niekiedy małe błędy.
Co do szablonów, według mnie dopracowane, czasami z malutkimi (takimi ciupeńkimi) błędami, ale komu się one nie zdarzają xd Ogólnie rzecz biorąc, szablonów złych nie robisz, a nawet są bardzo dobre. Osobiście uważam, że jak na razie, lepiej sprawdzasz się w pracach minimalistycznych (tak jak ja xd ach! moja krew! :d).
Szczerze mówiąc, na koniec nie wiem co mam powiedzieć, ponieważ szablony masz dobre, ale ta grafika mi tak nie podpada, chociaż zła nie jest. Chyba wstrzymam się od głosu.

prudence: Moim zdaniem świetnie radzisz sobie z kodowaniem i grafiką minimalistyczną. Masz świetne wyczucie i twoje szablony wyglądają estetycznie. Gorzej jest co prawda z grafiką, ale to ciężki kawałek chleba. Moja propozycja jest taka, żebyś znalazła tutoriale i kogoś, kto by ci pomagał z nagłówkami. I kiedy już poczujesz, że to masz, zacznij wtedy je upubliczniać, bo czytelnicy bywają okrutni. Ale ogółem - jestem na tak.

emergency: Czy ja nie twierdziłam już po drugim twoim szablonie, że widzę cię w naszej ekipie? Nevermind, do teraz zdania nie zmieniłam. Szczególnie "czerwony trójkąt" zapadł mi w pamięć, bo widać w nim, jak używasz efektów i jak bawisz się kolorami, nie boisz się ostrych barw. Lubimy to, szczególnie na Pandzi! Robisz supcio CSS, widzę, że szukasz, pracujesz, zależy ci, nic na odwal się, a to cenię u ludzi baaardzo. Kocham twój styl. Z fotoszopem czeka cię jeszcze troszkę pracy (to nic, praktyka czyni mistrza), natomiast w gruncie rzeczy jestem na tak!

Nie jestem Gombrowiczem: Żeby móc napisać to podsumowanie, musiałam przejrzeć twoje poprzednie prace. Po zobaczeniu ich, nie miałam wątpliwości, że dziewczyny dobrze zrobiły zostawiając cię dłużej na stażu. Nie tylko dlatego, że twoje prace nie były najlepsze, ale dlatego, że dodatkowy miesiąc okazał się dla ciebie miesiącem znaczącego rozwoju. Widać poprawę w grafice, kodach i estetyce. Jeżeli chodzi o to pierwsze, to wciąż nie jest bardzo dobrze, ale zdecydowanie lepiej, niż było. Widać ucięte boki, źle wymazane, krzywo wklejane. W kodach przeskoczyłaś z lacza na czwórę (w mojej prywatnej skali), widać, że masz na nie pomysł i nie wrzucasz efektów jak leci, bo „są fajne”, ale dobierasz je tak, by komponowały się ze sobą. I tu przechodzimy do estetyki, która - podobnie jak kody - wskoczyła na lepszy, wyższy poziom. Gdzieniegdzie razi dobór kolorystyki i akcentów, ale większość prac pod tym względem jest kompatybilna. Ciężko mi jednoznacznie odpowiedzieć, czy jestem na tak, czy na nie. Na pewno widać progres, jest dużo lepiej, niż było, ale nie wiem czy to jeszcze ten poziom i nie wiem czy jest to takie słabe tak, czy słabe nie.

Zielony Kociak: Twoje szablony są jak najbardziej w porządku. Opanowałaś kodowanie na wysokim poziomie. Masz cały czas problem z grafiką, ale myślę, że będzie dobrze jeśli rozwiążemy go, gdy już będziesz na PG. Ze swojej strony jestem na tak.

Nessa: Patrząc na twoje prace, muszę przyznać, że lepiej wychodzą ci szablony niż nagłówki. Najbardziej podoba mi się ten ciemny szablon z postu nr 82 a także 80. Sygnatura też nie jest zła. Widać, że się starasz. Musisz popracować nad nagłówkami. Jestem na tak.

Wypowiedziało się osiem osób. Sześć jest na tak, dwie się wstrzymały, nikt nie powiedział nie.
Czekamy teraz na wypowiedzi czytelników!

6 komentarzy:

  1. Co do samej grafiki się nie wypowiem, bo wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś się na czymś sam nie zna, to powinien siedzieć cicho (aczkolwiek nie zmienia to faktu, że moim zdaniem są ok :).
    Co do samych szablonów, widzę, że lubisz minimalizm. Też go uwielbiam i zazwyczaj biję właśnie w tę stronę. Podoba mi się to, że nie ubierasz swoich prac w tysiące niepotrzebnych rzeczy, a robisz coś praktycznego, także moje zdanie jest pozytywne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że Hoshiko mogłaby na spokojnie przejść. Już od początku uwielbiałam jej prace, więc tym bardziej wierzyłam, że przejdzie dalej. Dobrze zrobił Ci dodatkowy miesiąc, na pewno poradzisz sobie na Pandzie. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiara zachwyca mnie swoimi szablonami i pomysłowością. Przy ich tworzeniu popełnia minimalne błędy, ale można na to przymknąć oko. Chciałabym zobaczyć ją w załodze Pandzi! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że prace minimalistyczne to twój konik. Standardowe nagłówki idą ci już trochę gorzej, to fakt, ale na szczęście do wypracowania. Jestem na tak, dla ciebie i mam propozycję aka poradę. Spróbuj stworzyć minimalistyczny nagłówek; ostro wycięte postacie, stocki, rendery coś kontrastującego i schludnego. Być może poprostu jest to kwestia tego, że nie znalazłaś jeszcze swojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiara ma jednak mimo wszystko pomysły, a pomysły to rzecz najważniejsza w życiu pandy, bo pozwalają zdobyć bambus!
    Zawsze można poćwiczyć, potrenować, poprosić o radę starsze Pandy. Do tego mogą też posłużyć tutoriale. Najważniejsze, że Kiara ma intuicję, a to właśnie intuicja mówi "a ten efekt? to chyba już mu podziękuję..." :3
    Jednym słowem - mam ochotę i chęć ujrzeć ją w załodze Pand.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, ja nie mam zacieszu....
    Ja tylko nie mogę przestać się uśmiechać czytając Wasze opinie na temat moich prac XD
    Mayako - Ja czasami robiąc szablony myślę czy nie za mało dodałam rzeczy, a Ty mi z takim komplementem wyjechałaś XD A co do minimalizmu, to Twoje szablony były jednym z czynników przez, który polubiłam ten styl ^.^
    Shintaro - Łezka wzruszenia poleciała mi z oczka gdy czytałam Twój kom. W dodatku też uważam, że ten dodatkowy miesiąc dobrze mi zrobił :D
    Qun - Masz rację, nie znalazłam jeszcze go końca swojego stylu, niestety. Jednak skorzystam z Twojej rady i postaram się coś w tym kierunku pokombinować.
    Minami Lady - Intuicje powiadasz? Sama nie wiem, po prostu biorę to co mi pasuje XD A jeżeli rozchodzi się o pomysły to... Lepiej przemilczmy tą kwestię XD
    Duże Pandy - Chcę Wam podziękować za czas, który poświęciłyście by ocenić moje prace oraz za to, że dzięki Waszym wskazówkom mogę zobaczyć w czym robiłam i pewnie czasami nadal robię błędy. Naprawdę, doceniam to i wielkie brawa dla Was ^.^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy