22 listopada 2015

#84 The Dark Side of the Moon

Cześć :)
Dzisiaj przybywam z większą ilością materiału. Na pierwszy ogień niech pójdą 3 nagłówki. Zdecydowanie podoba mi się ten pierwszy i uważam, że naprawdę mi się udał, przy reszcie boję się, że trochę przegięłam, zwłaszcza w trzecim. Sama się jednak do tego nie umiem przyznać, więc wystawiam do oceny ;) W zasadzie to ten trzeci miał pójść pod szablon, ale wyszedł inaczej, niż zamierzałam i teraz moja wizja się kupy nie trzyma xD Może później do niego wrócę.




Teraz przechodzimy do głównej części tego posta. Zainspirowana niedawnym szablonem Kiary i szablonami Prudence z Michaelem Jacksonem i GN'R, postanowiłam zrobić coś z Pink Floyd. 

Sygnatura:

Troszkę pustawa, ale w zamyśle miała być prosta i minimalistyczna. W sumie to w pierwszej chwili miała być nagłówkiem, ale uznałam, że to przesada xD

Szablon:

Na koniec, o czy poprzednio zapomniałam, chciałabym podziękować Vanes za pomoc i dobrą radę, kiedy miałam z czymś problem. Kochana jesteś <3

2 komentarze:

  1. Prosty, aczkolwiek ciekawy CSS. :) Ode mnie plusik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio trochę przesadziłam, więc tym razem postanowiłam zrobić coś minimalistycznego. Trochę bieli, szarości o różnym kryciu i szablon gotowy (a tak na serio to siedziałam nad tym kilka ładnych godzin xD)
      Dziękuję! <3

      Usuń

Obserwatorzy