2 kwietnia 2015

#50 I won't mind. (POWRÓT LUNY!)

Hej, hej, hej!
Tu Luna Vality :D
Zdecydowałam się wrócić c; Jednak szablony będą rzadziej, bo aktualnie przygotowuję się do konkursu z fortepianu :) Tak ogółem - co u was? Jak wam mijają pierwsze tygodnie wiosny? ^^ U mnie zaczął padać śnieg, no ale... okej ;p Śniegu na wigilię nie miałam, to będę miała na wielkanoc, pfff.
Nastała we mnie dziwna zmiana, zrobiłam szablon z Hyuną (niżej) :0. Nie lubię K-POP'u itd., ale ona mi tutaj jakoś pasowała.
Nagłówek w szablonie...
Totalny misz-masz, ale całkim mi się podoba (chociaż efekt 3D i róż jest dziwny XD)
A nagłówek nie w szablonie mi się podoba :3


Zapraszam do oceniania :v
Czcionki muszę jeszcze ogarnąć, bo ostatnio coś tu nie wychodziło :c













Dziękuję za wszelkie opinie!
Do następnego posta! :*




Edit : tu można zobaczyć szablon w całej swojej krasie :D http://testestestestingszablon.blogspot.com

9 komentarzy:

  1. Hej, fajnie, że wróciłaś. Kurde... Szablon nie za bardzo mi się podoba. Mogłaś:
    - tło podstawowe szablonu "Rewelacja", zmienić na jakiś pattern,
    - pobawić się trochę kodem na post,
    - pozmieniać coś w tytułach gadżetów.
    W nagłówku do szablonu, mogłabyś wymazać teksturę za twarzą modelki, bo widać ją i mogłabyś jeszcze zmniejszyć efekt 3D.
    Przepraszam, że się tak czepiam i wyłapuję wszystkie błędy, ale taka moja natura. xd Też nie jestem idealna i mam do swoich prac dużo uwag, więc się mną nie przejmuj >.<
    Co do nagłówka: jest bardzo fajny, aczkolwiek za bardzo wymazałaś głowę tej większej modelki, co dziwnie wygląda :/ Jednakże poza tym jest super :D :D
    Pozdrawiam cieplutko ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam patternu, znalazłam taki śliczniasty ale nie pasował :ccccccc
      Tytuły gadżetów. A no, css odmówił mi posłuszeństwa, ale stwierdziłam, że tak też wygląda okej :3
      I wogóle witam w Pandziowych progach :#
      Może podasz mi swoje gg? :3
      Pozderki ^^

      Usuń
    2. Proszę moje gg: 51379565 :D

      Usuń
  2. Według mnie podejmujesz dosyć pochopne decyzje, widać, że jesteś jeszcze bardzo młoda. Odnoszę wrażenie, że twój powrót jest spowodowanym dołączeniem Ally do ekipy, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do samych prac: Szablon jest strasznie niedopracowany. Widać, że stosujesz same podstawowe kody i jeszcze czujesz się dosyć niepewnie w tym, co robisz. Co do nagłówków to nie zamierzam się na ten temat wypowiadać, bo sama nie jestem ekspertem w łączeniu tekstur i np. stocków. Za to w kodowaniu siedzę już dosyć długo i uwierz - widać tutaj gołym okiem CHAOS. Aż strach zajrzeć do samych kodów, bo zakładam, że jest tam niemały bałagan.

      Usuń
    2. Złe wrażenie :)
      Nie można spróbować jeszcze raz? ;p

      Usuń
    3. + czemu uważasz, że pochopne?
      Panda Juniors to blog stworzony między innymi po to, aby się doszkolić, a jeśli jest się naprawdę dobrym przechodzi się na "dużą" Pandę :)
      Przynajmniej ja to tak traktuję, dużo już się tutaj nauczyłam ^^

      Usuń
  3. Nagłówek jest dosyć dobry - gdyby nie to, że schody nachodzą dziewczynie na głowę, powiedziałabym, że jest bardzo dobry.
    Niestety szablon wygląda źle. Tak naprawdę nic do siebie nie pasuje. Nagłówek jest ok, połączenie różu i efektu 3D nie razi. Ale CSS to zupełny chaos. Tło bloga i postów zostawiłaś zupełnie bez zmieniania podstawowego szablonu z bloggera. Kolumna po lewej jest w porządku, ale ta po prawej po prostu, wybacz stwierdzenie, jest z dupy wzięta. Masz mnóstwo miejsca po prawej, ale jednak dodałaś wysuwaną kolumnę, zupełnie niepotrzebnie. Zmieniłaś suwak, ale dobrałaś takie kolory, które się w ogóle nie łączą z resztą. Rozumiem, że bawisz się kodami, ale trzeba je jednak dobierać umiejętnie, żeby nie wyglądało to jak taki bajzel. Z całego CSS'a do nagłówka pasuje jedynie kolumna po lewej oraz komentarze (które, swoją drogą, wyglądają bardzo fajnie). kody i kolory zawsze dostosowujemy pod nagłówek, a tutaj kody swoje, nagłówek swoje. Być może ten komentarz jest trochę ostry, ale naprawdę, gdybym miała za co pochwalić ten szablon, to bym to zrobiła :c (W sumie zrobiłam, te komentarze są świetne. Ale nijak mają się do reszty).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy