31 marca 2015

#49 Where Are Ü Now


Hejo! Jestem nową stażystką na Młodych pandach! Jestem młodą pandzią, yay! Kilka razy zastanawiałam się nad zgłoszeniem się, ale zawsze rezygnowałam z różnych powodów. Jednak zmotywowałam się i jestem, tu i teraz! W poście powitalnym (tak jakby) mam dla was jeden szablon, dwie sygnaturki i nagłówek.

http://funkyimg.com/i/VvtA.png
pobierz



Jak wam się podobają prace? Jej, tak się stresuję, bo nie wiem jakie będą wasze opinie. No, pomijając mój stres i całą paplaninę - do zobaczenie (napisania xd) w kolejnej notce. :D

5 komentarzy:

  1. Druga sygnatura jest boska. <3
    Ta pierwsza też bez zarzutu. :)
    W szablonie kapkę niedbale wymazałaś te postacie. Stocki najeżdżają na włosy dziewczyny, a gość stracił fragment policzka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza z poradnika TC! C;
    Szablon bardzo łądny, serio.
    Ehh, powodzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy <3 Najbardziej podoba mi się nagłówek, chociaż biały obrys wokół modelki nie wygląda zbyt dobrze.
    Sygnaturki też są ładne. Nie powalają, ale nie mam im nic do zarzucenia. Poza tym robisz bardzo dobre napisy :)
    Jeśli chodzi o szablon - CSS jest w porządku. Nie jest przesadzony, ale też jest go zbyt mało. Jednak nie do końca podoba mi nagłówek. Tak jak wspomniała Kociak - wymazanie jest jest za dobre. I według mnie zdjęcia niezbyt łączą się z tłem ze stockami. Może powinnaś dodać trochę więcej tekstur nad wszystko?
    Ogólnie jak dla mnie musisz popracować nad grafiką i łączeniem zdjęć, ale zapowiada się nieźle. Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W szablonie nie podoba mi się ułożenie daty, koemntarzy i autora jakoś zupełnie mi tu nie pasuje. Strony przesunęłabym niżej bo strasznie dziwnie to wygląda. Wyśrodkowałabym ilość komentarzy pod postem. Sam nagłówek nie powala. Chłopakowi ucięłaś dziwnie twarz a i ogólnie nagłówek nie jest ładnie wytarty.
    Sygnatury i nagłówek na kolana nie rzucają, ale są schludne i ładne. Zdecydowanie największym plusem twoich prac są napisy.
    Poza tym nie rozumiem po co się tu zgłosiłaś skoro jesteś już na wielu blogach, ale twoja wola. Mam tylko nadzieję, że za chwilę nie odejdziesz z nadmiaru nauki.
    /Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek bardzo mi się podoba. ;) Reszta niekoniecznie, ale nagłówek naprawdę skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy