28 czerwca 2014

25# Wakacje :)

Taki śliczny tytuł <3. Jak mijają Wam wakacje? Ja jutro wyjeżdżam i przez przynajmniej 2 tygodnie nie będę mieć PS. Potem może jakoś się dorwę i zrobię jakieś dwa szablony :D. Dziś też dwa szablony.

Nagłówek jest w szablonie, ale podgląd jest trochę niewyraźny i będzie się można lepiej przyjrzeć ^^. CSS mi się podoba i trochę nad nim siedziałam, ale nagłówek jest za jaskrawy :/. Choć gdy go robiłam byłam z niego zadowolona xD.

CSS prostszy za to nagłówek ładniejszy xD. Przynajmniej moim zdaniem :).

To tyle. Jak już mówiłam, przez jakiś czas mnie nie będzie :/. Trzymajcie się :*

PS. Widział ktoś Gwiazd naszych wina? Byłam wczoraj i ryczałam jak nie wiem :,). Piękny film. Teraz tylko muszę przeczytać książkę xD.

xoxo

3 komentarze:

  1. Hejka. :d Stwierdziłam, że mogłabym przestać obserwować wszystko tylko w końcu skomentować. :D
    szablon 1 - Masz rację. Nagłówek jest za jaskrawy. W ogóle postać za bardzo się wyróżnia a stocki są praktycznie nie widoczne. Do CSS'a nie mam zastrzeżeń, bo jest dobry.
    szablon 2 - O tutaj nagłówek jest zdecydowanie ładniejszy. Koloryzacja średnio mi się podoba, ale w sumie to stocki, modelka - wszystko jest dobrze. :) Jeśli chodzi o CSS to nie mam zastrzeżeń. :)

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej twoich prac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nie podoba mi się wcale. Moim zdaniem czcionki nie pasują, nagłówek jakoś tak gryzie się ze wszystkim... Ja bym takiego szablonu na Twoim miejscu tutaj nie wrzucała. CSS w sumie w porządku. Bardzo fajny pomysł z takim "poszarpanym" tłem. I ramka na zdjęcia też fajna.

    Jestem za to fanką drugiego szablonu. <3 Świetnie dobrałaś stocki, koloryzacja też w moim mniemaniu jest w porządku. :D Nawet napis jest w porządku, a zdaje się miałaś z tym problemy. ^^
    Poeksperymentuj może troszkę z czcionkami! :) To z pewnościa poprawi wygląd szablonów. :)
    Czekam na więcej. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W większości mam te uwagi, które już wcześniej wymieniły Kociak i Rosesylla, więc od siebie dodam, że do pierwszego mam duże zastrzeżenia. Nagłówek jest zbyt biały, ale w ogóle kolorystycznie nie komponuje się z resztą. A poza tym wyrzuciłaś datę, godzinę, komentarze i autora wyżej. W porządku. Tylko w tej chwili wygląda to teraz bardzo nieuporządkowanie. Na Twoim miejscu zrobiłabym z tego schodki albo użyła właściwości width, żeby uzyskać jedną szerokość.
    W drugim CSS jest dobry, nagłówek też, ale nie podoba mi się przejście nagłówka w tło, a głównie jego kształt. Wyszedł Ci m/w prostokąt i to nie wygląda dobrze. Możesz pokombinować z kształtami, w jednym miejscu zostawić więcej nagłówka, w innym trochę więcej zetrzeć, żeby to nie był taki blok ;/
    Porównując do Twoich pierwszych szablonów, poczyniłaś duży postęp, więc tylko tak dalej :)
    Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy