25 czerwca 2014

24# Niedoskonałość jest doskonała.

I tak o to zostaję tu jeszcze miesiąc ^^. Mam nadzieję, że po tym okresie czasu uda mi się przejść na Pandę. Dziś mam dwa nagłówki i jeden szablon. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

Powiem szczerze, podoba mi się.  Trochę majstrowałam przy napisie, ale i tak... wyszedł jak wyszedł.

Miał być letni, zielony i przyjemny dla oka. Czy tak wyszło nie wiem, bo mi osobiście nawet się podoba. Choć ma parę niedociągnięć.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrakXddVNcqVS7dSwoyXwGBZTVqMLrp3scYNRYNLSr24vLb3jN5iX6AnqgRL6H7EnlUsCaPjqFLwMx-2qbOzgk85cmszXp3UA0c_C2bVJ5ET83vTd-_EvmnQmhwQmcirPjWdiRsTM1RDQ/s1600/podgl%C4%85d.png
Podgląd cały rozmazany (nie mam bladego pojęcia czemu :/) więc daję odnośnik do bloga próbnego. Szablon robiony na szybko... ale chyba nawet fajny.

PS. Zapomniałam zalinkować nagłówki. Teraz błąd już naprawiony ^^. Dziękuję za przypomnienie, Jane :*.

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają nagłówki. Ten w szablonie też! :) Jednak sam szablon do mnie jakoś nie przemawia. CSS wydaje mi się zwyczajnie niedopracowany. Może gdybyś umieściła na podglądzie troszkę więcej tego szablonu z tekstem notki i kilkoma stronami testowymi w kartach wyglądałoby to lepiej? Sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Podgląd króciutki, bo robiony na szybko xD.

      Usuń
  2. Nagłówki są w porządku. W pierwszym, jak sama napisałaś, napis wyszedł, jak wyszedł, czyli w ogóle nie wyszedł ;/ W drugim już to trochę lepiej wygląda. Jednak jeśli chodzi o szablon, to no... Nagłówek sam w sobie jest fajny. Wiem, co chciałaś osiągnąć poprzez takie wytarcie, ale nie wygląda to za dobrze. Może gdybyś dała pattern w tło bloga... Sama nie wiem. CSS jest banalny i wydaje mi się, że do tego nagłówka jest za bardzo banalny. Ale cóż, dobrze widzieć jakiś szablon z anime na małej pandzi, bo myślałam, że się nie doczekam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wreszcie anime :D. Zauważyłam, że go tu mało więc postanowiłam zrobić taki szablon. Fakt, CSS dość prosty. W następnych szablonach będę dużo kombinować :D.

      Usuń
  3. Prace bardzo ładne ,ale niezalinkowane :c A co do szablonu ,nie moje kolory (nie lubię różowego) ale ogólnie bardzo mi się podoba ^^
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko. Zagapiłam się i nie dałam podglądu. Teraz wszystko gra ^^.

      Usuń
    2. I oczywiście cieszę się, że prace Ci się podobają :*.

      Usuń

Obserwatorzy