21 maja 2014

### Podsumowanie stażu Kathy

Kathy dołączyła do nas 13 kwietnia i wciągu miesiąca opublikowała sześć szablonów, czyli o jeden więcej niż wymagany. Oto te szablony:

 
 

Wypowiedzi głównych szabloniarek Pandy, czy Kathy może już przejść:
bleachowa - Oglądając twoje szablony jestem w kropce, gdyż jest trzy na trzy. Trzy szablony są fajne, a 3 już nie i tutaj pojawia się problem, bo gdyby ta lepsza trójka była po sobie, to wtedy można by to uznać za stały postęp, ale niestety tak nie jest, dlatego chciałabym Cię jeszcze poobserwować.
Zielony Kociak - Przydałoby Ci się jeszcze kilka szablonów do zrobienia. Postępy są wielkie, ale to nie jest jeszcze poziom Pandy.
Vanes - Ostatnie szablony są znacznie lepsze od pierwszych, ale mimo wszystko uważam, że za kolejny miesiąc będą jeszcze lepsze i wtedy nikt nie będzie miał wątpliwości, że powinnaś dołączyć do głównej Pandzi. Mam nadzieję, że to Cię nie zniechęci, wręcz przeciwnie, ponieważ zrobiłaś duże postępy i jeśli będzie tak dalej, to wyrośnie z Ciebie dobra szabloniarka, która być może przełamie opinię o Pandzi, że jest to szabloniarnia z pracami głównie z anime :D

Czekamy jeszcze na opinię czytelników. Tym razem nie robimy sondy, ale zachęcam do wyrażenia swojego zdania w komentarzu :)

4 komentarze:

  1. Są duże postępy, patrząc na pierwszy i ostatni szablon, ale według mnie niech jeszcze trochę tu pobędzie ;) Ostatni szablon bardzo mi się spodobał ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na moje oko, to tu jest bardziej 2 (dobre) do 4 (niezbyt dobrych) szablonów. Ogólnie widać postępy, ale wciąż to jeszcze za mało by przejść do głównej Pandy.
    http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2014/117/b/0/bez_nazwy_3_by_kathy_gosia-d7g825l.png W tym szablonie jest niemal wszystko super, no ale... No kurde zawsze muszę mieć to "ale"... Tak więc kontynuując, ale czarny kolor zwykłej czcionki psuje cały efekt. No i ten jakże bardzo widoczny podpis, nie przepadam za tym, jak dla mnie, podpis powinien być ukryty. Ale poza tym, super kolorystyka, dobrze dopracowane wtopienia. Do tego prosty CSS.
    http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2014/126/8/1/bez_nazwy_3_by_kathy_gosia-d7hdr6l.png Tutaj natomiast czepiłabym się ogólnie czcionki na nagłówku, który niestety psuje kompozycję. Łączenia są całkiem niezłe. Ogólny wygląd, schludny. Ale kurde ten napis! Kathy musisz ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć! Szczególnie wyczucie w napisach, bo jeśli tego nie dopracujesz, to każdym takim właśnie "napisem" zepsujesz nawet najlepszą prace.
    Także ogólne podsumowanie mojej wypowiedzi brzmi: Kathy powinna zostać jeszcze na jeden miesiąc w Juniorkach, aby móc dopracować swoje prace. To wcale jej nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie, pomoże na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, nie wiem co mogłabym od siebie dodać, skoro wszystko wyżej zostało powiedziane. Robisz ogromne postępy i nie wiele Ci brakuje, żeby przejść do głównej pandzi, ale do wciąż jeszcze nie to. Spójrz na to pozytywnie :) Jeśli poczekasz jeszcze miesiąc to przejdziesz go pandy-matki z takim głośnym "jebut!" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie powtórzę moje poprzedniczki, ale i tak na chama postaram się oryginalnie skomentować. Kathy faktycznie zrobiła postępy. Ja w jej wieku może nawet o takich nie marzyłam w tak krótkim czasie. Pamiętam jeszcze swoje początki na Czarnej Dalii. No ale do rzeczy. Wydaje mi się, że tutaj, na Młodej Pandzie, będziesz mogła zrobić jeszcze więcej. To zdecydowanie nie jest poziom, jaki powinna tolerować którakolwiek ze znanych szabloniarni, a już na pewno nie Panda. Oczywiście z szablonu na szablon jest coraz lepiej, mimo to wyniki nie są jak dla mnie wystarczająco satysfakcjonujące. Radziłabym ci się tutaj jeszcze "dokisić" przez jakiś czas. Po następnym miesiącu może będzie lepiej, a jeśli nie - może wstrzymasz się póki co od zgłaszania na jakikolwiek blog graficzny? Wiesz, że liczy się jakość, a nie ilość, dlatego czas poświęcony na naukę nigdy nie jest zmarnowany. Mam nadzieję, że wyraziłam się jasno i spójnie :). Całuję!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy