17 marca 2016

# Podsumowanie stażu Hasty

Cześć wszystkim!
Dzisiaj publikuję podsumowanie stażu Hasty, która... Miała u nas pecha. Zaczęło się od tego, że mail z jej zgłoszeniem do naboru wpadł w spam na pandowej poczcie, potem - choć zgodnie z regulaminem i w wyznaczonym czasie publikowała wymaganą ilość szablonów - okazało się, że ani Vanes, ani Zielony Kociak nie potrafią liczyć do pięciu.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacją i zapraszamy do zapoznania się z opiniami szabloniarek z PG na temat naszej stażystki.

A szablony i grafikę Hasty znajdziecie >>tutaj<<.


prudence
Chyba pierwszy raz przyszło mi podjąć tak trudną decyzję co do stażystki. Z grafiką radzisz sobie naprawdę świetnie i czuję, że wiesz co robisz, ale mam wrażenie, że nie masz jeszcze wyczucia co do szablonów - przy grafice wyglądają naprawdę marnie, a szkoda! Nie wiem, naprawdę nie wiem, co powinnam powiedzieć, bo mam wrażenie, że rozleniwisz się jak przejdziesz dalej na Pandę, z drugiej jednak strony skrzywdzę Cię bardzo tą decyzją, bo jesteś bardzo dobrym grafikiem, a kodów jest wszędzie pełno i zawsze można o nie dopytać. Zostawię Ci więc może kredyt zaufania i dość cicho powiem "tak", ale z dozą niepewności.

Nessa
Podobają mi się twoje szablony. Lubię minimalizm. Jestem za.

synestezja
Po zobaczeniu pierwszego posta byłam z góry na tak, przy następnych jedne z prac podobały mi się bardziej, drugie mniej przez parę szczegółów, nad którymi można by ewentualnie popracować, ale dalej obstawiam żebyś zaczęła publikować już na Pandzie.

Gombro
Zrobiłaś całkiem sporo szablonów, więc nie mogę odnieść się do każdego po kolei, bo zabrałabym cały czas antenowy. Są szablony, które spokojnie można uznać za dopracowane, ale większość z nich ma według mnie zbyt duże niedociągnięcia. Na pewno zmieniłabym czcionki, które mnie gryzą po oczach w tym także wielkością. W jednym z szablonów zrobiłaś taki efekt cienia pod czcionką, że w ogóle nie idzie rozczytać co jest tam napisane.
W innym deski w tle zewnętrznym, ale tło postów jest czarne i użyłaś do tego zielonych i czerwonych akcentów. Dla mnie połączenie, które się gryzie. Z najnowszej notki pierwszy szablon zupełnie mi nie podszedł, nieruchomy nagłówek miał ogromny potencjał, ale cała reszta „pływa” i jest nijaka. No i znów kolorystyczne akcenty, których nie rozumiem - ten niebieski (czy czerwony, który jest na blogu) do czerni i fioletu. Natomiast drugi szablon jest dla mnie dobrze zrobiony, wszystko na swoim miejscu, dopracowane i spójne.  Współgra ze sobą, nic się gryzie.
Gdybym miała oceniać tylko szablony to byłabym na nie, ale bronisz się grafiką, więc z mojej strony daję Ci szansę i jestem na tak.

Kociak
Jestem jak najbardziej na tak. Zarówno w kodowniu jak i grafice widzę pewne niedociągnięcia (głównie drobne), ale moim zdaniem możesz podszkolić się już w naszym, pandziowym gronie. ;3 Witam z otwartymi ramionami! :)

Fantazja
Patrzac na twoje szablony pod katem kodów to jest całkiem dobrze, wiadomo ze sa elementy ktore można poprawić, ale przecież kazdy jeszcze sie uczy. Jesli chodzi o grafikę jest nieco gorzej. Popracuj nieco nad napisami i wtopieniem stockow, a będzie naprawde dobrze. Chętnie tez zobacze jakies kolorowe prace z twojej strony. Mam nieco mieszane uczucia, jednak myśle ze powinnas sie dalej uczyc ale na Pandzie.

Vanes
Twoje szablony są dobre. Kombinujesz i szukasz nowych rozwiązań, i - co najważniejsze - wychodzi ci to. Nad grafiką spokojnie pracuj, a wkrótce zacznie wyglądać super. Jestem na tak.

Lizz niestety nie zdążyła napisać swojego podsumowania, ale telefonicznie przekazała mi informację, że jest jak najbardziej na tak. :)

Jak widać - wszystkie wypowiedziałyśmy się (choć z drobnymi ale miejscami) na tak. Biorąc pod uwagę obsuwy, które przez złośliwość rzeczy martwych i naszą nieuwagę miały miejsce postanowiłyśmy bez oczekiwania na wynik sondy przyjąć Cię na PG. :)
Gratulujemy przejścia stażu i liczymy na owocną współpracę!

1 komentarz:

  1. Jeju dziękuje bardzo za taką szansę ;-;-; ❤❤(-^〇^-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy