4 lutego 2016

#98 EXCUSE ME

Cześć ^^ Na dzisiaj odgrzebałam wam trochę staroci - dwa szablony i nagłówek. Staroci dlatego, że zrobiłam je już około października, a teraz tylko wprowadziłam kilka delikatnych poprawek. Przyznam się bez bicia, że typ grafiki z pierwszego szablonu i nagłówka nie jest moją mocną stroną (i w sumie nawet nie do końca mi się podoba), dużo bardziej odnajduje się w bardziej minimalistycznych pracach, jak w drugim szablonie, ale uważam, że nie wyszły mi jakoś tragicznie... chyba XD Nie przedłużam i proszę o opinie ♥


 

13 komentarzy:

  1. Nie wiem czy jako junior mogę się tutaj wypowiadać, ale skradłaś moje serduszko tymi szablonami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję bardzo ^^ Dla mnie ważne są opinie wszystkich, więc jeszcze raz dziękuje ♥ :D

      Usuń
  2. Pierwszy szablon jest idealny. Naprawdę!
    W drugim zmieniłabym czcionkę w gadżecie, bardzo mnie ukuła w oczy :<
    A grafika bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Jeśli chodzi o czcionkę w gadżecie tekstu, to mam problem żeby ją zmienić, bo kod, którego używam tak jakby nie działa XD Radziłem się już w tej sprawie u Lizz Kaviste i ona powiedziała, że kod jest w porządku, więc nadal nie mam pojęcia dlaczego nie działa... Chyba po prostu jestem buła i nie umiem XD

      Usuń
  3. Pierwszy szablon jest bardzo fajny, ale w drugim jak dla mnie czcionka w cytacie jest za duża i może dałabym na główne tło jakiś wyróżniający się pattern. Jest dobrze, grafika też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetneeee! Musisz troszkę jeszcze popracować nad napisami, bo nie są zbyt estetyczne, ale reszta miodzio! :)
    Zielony Kociak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy to od samego początku moja pięta achillesowa :") Dlatego cięgle nad nimi pracuje, niestety gimp i napisy niespecjalnie się lubią </3
      Cieszę się, że reszta się podoba ^^ ♥

      Usuń
  5. Rozpiera mnie duma B| wiesz dlaczego :3 albo w sumie nie wiesz... nieważne XD W ogóle już dawno Ci to chciałam powiedzieć, ale masz bardzo fajne cytaty, idk skąd je bierzesz :/ anyway, jestem za wszystkim, co robisz, więc rób to dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest takie dobre, że nie mam pytań!
    *wpieprza popcorn, popija winem i czeka, aż Renifer przybiegnie z falą tęczowych rzygów, bo Jaejoong*

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się i dziękuje ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy