30 grudnia 2015

#90 Start the party!

Witajcie wszyscy!
 *nienawidzę się witać*

Jestem tutaj nową stażystką. Jeśli chodzi o mnie i grafikę… A więc, wole robić szablony z układem zamkniętym niż otwartym, pewniej się w nich czuje.  Chociaż tutaj będę znana, jako Mery Li, na DA mam nick „Favory” dlatego każda praca będzie właśnie tak podpisywana. Coś jeszcze? Chyba tylko to, że jestem dość młodym grafikiem, jeśli chodzi o wiek i o długość robienia szablonów. No. I może jeszcze, że mam imię jak wybranka Romea. 
No to chyba by było tyle, jeśli chodzi o informacje na temat mojej osoby. 

Przechodząc do szablonów! 

Na dzisiejszy dzień mam ich tylko 3. Na następną notkę postaram się przyszykować więcej, ale nie obiecuje. 
Jeden minimalistyczny, dwa zamknięte (nie mogłam się przemoc na szablon otwarty, kiedyś się przemogę, ale jeszcze nie wiem kiedy).








Teraz zostaje mi czekać na komentarze 
*krytyka nadchodzi, bójcie się wszyscy*

4 komentarze:

  1. *na widok hunhana krzyczy bezgłośnie i wyrywa sobie włosy, próbując nimi otrzeć wyciekającą z nosa i uszu krew*

    ekhem, do rzeczy. nienienie, nie będę mówić o notp, chociaż jak przyjdzie Renifer, to może być gorzej. Ale! Pierwszy szablon z Tae (eifwefhweofegfoerigegio ♥) ma całkiem przyzwoity 6,5/10 nagłówek. Naprawdę, nie spodziewałam się, zwłaszcza, że prace wysłane przez ciebie do naboru były o wiele gorsze. Natomiast odnoszę wrażenie, że w CSSie panuje chaos i właściwie nie wiedziałaś sama, co chcesz z nim zrobić. Jest dużo fajnych efektów, ale... one tak strasznie do siebie nie pasują XD. Może to kwestia gustu, a może dojdziesz jeszcze do wprawy, stawiam na to drugie, bo pamiętam swoje pierwsze prace tu (wejdź w hasztag, pośmiejmy się wszyscy) to też staniki nie latały. Drugi minimalistyczny to mocne 7/10, choć rozstrzelenie liter w niektórych momentach jest po prostu niepotrzebne ^3^. W trzecim jest fajna kolorystyka, jednak układ wydaje mi się być jak w pierwszym, a do tego strasznie pusty. Plus napis jest taki ni z gruchy ni z pietruchy XD i ten paskudny efekt 3D na nim, którego nie znoszę.

    Na podsumowanie powiem ci, że całkiem przyzwoity start! Staraj się dalej, a może coś z tego wyrośnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!
    Podobają mi się nagłówki pierwszego i ostatniego, ale wydaje mi się, że nie wykorzystałaś do końca możliwości CSS-a, bo czegoś mi w pracach brakuje i jest trochę za pusto, przynajmniej jak na mój gust, ale ogólnie jest fajnie i jako druga stażystka życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi szablon zdecydowanie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam trochę pospamować, a że już tu trafiłam to trochę ponarzekam XD
    Pierwszy szablon na pierwszy rzut oka wydaje się być pusty. Wiesz, że jeżeli na tło bloga dodałabyś jakiś fajny wzorek byłoby o wiele lepiej ^.^ I takie pytanie, masz tam czcionkę "Arial"? Osobiście bronię się przed nią nogami i rękami bo kojarzy mi się z moimi szarymi początkami, kiedy to jeszcze nie wiedziałam, że istnieje takie coś jak 'CSS' XD Powinnaś popracować zdecydowanie nad kodami bo dają super możliwości i grzech takich nie wykorzystać.
    Drugi najbardziej do mnie przemawia, jednak uwagę przyciąga olbrzymia data. Gdyby była mniejsza i subtelniejsza byłabym wniebowzięta :D Nie wiem skąd wytrzasnęłaś ten niebieski w stronach, ale może być XD
    W ostatnim fajnie sobie poradziłaś z datą, autorem i komami za co duży plusik, kolumna nawet przyjemna gdyby nie ta czcionka w tekście i kod do cytatu, który mi nie pasuje.
    Mam nadzieję, że kolejne twoje prace będą jeszcze lepsze i że będziesz na się tutaj niesamowicie rozwijała ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy