11 marca 2015

#47 We could be heroes.

via. Pinterest
Hej!

Przychodzę do was z kolejnym szablonem. Już 4/5 obowiązkowych :D
Rekolekcje się skończyły, więc już tak szybko szablonów nie będzie :<
Wydaję mi się, że wygląda całkiem OK ^^

Mam straszny dylemat :c Jestem w ostatniej klasie SP, i nie wiem czy iść do gimnazjum z klasą dwujęzyczną (sama, bez nikogo znajomego), czy do gimnazjum z samymi ogólnymi (ale z większością znajomych) :c
A tak ogólnie mamy tutaj jakieś directioner'ki? *-*
Payno moim mężem ^^
Kliknij obrazek, aby pobrać szablon.



Dziękuję Zielonemu Kociakowi za to, że znosiła moje ciągłe pytania "A jak to? A jak tamto? A masz kod na to?" :D

11 komentarzy:

  1. Cudowne ♥
    A kto się mnie pytał, jak podnieść nagłówek nie css'owy? :D

    Synth. (Pau.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było dawno temu.
      Bo w niedzielę.
      I cicho. Nikt nie miał się dowiedzieć.

      Usuń
  2. Szablon piękny *~* Prosty układ jak dla mnie, ale nagłówek cudowny! Jesteś ode mnie o 2 lata młodsza i robisz szablony, a ja jestem na etapie ''chcę robić szablony'' -.-' Porażka.
    Gimnazjum... ? Mogę Ci tylko doradzić: Idź tam gdzie chcesz, gdzie będziesz się czuć lepiej i podążaj za marzeniami.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Tydzień temu też byłam na etapie "Chcę robić szablony" :D Polecam Ci instrukcje z tajemniczy--ogrod.blogspot.com, sama z nich korzystałam, i jeszcze korzystam, bo nie wszystkie kody "weszły mi w krew" :D Pozdrowionka ^^

      Usuń
  3. Się polecam na przyszłość. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest źle, ale jedna rzecz mi się nie podoba - brak koloru pod kolumnami. Według mnie znacznie fajnie by to wyglądało, ponieważ teraz trochę wszystko się zlewa a tło za tekstem w poście... Może być, ale do mnie to nie przemawia.
    A! I nagłówek po lewej stronie nie do końca wymazany, widać krawędź ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek sprawił, że uśmiech zszedł mi z twarzy.
    Tak samo jak "data, komentarze i autor".
    Jedynym plusem są karty, nic więcej.
    No nic, przykro mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem w głębi duszy, że się do tego nie nadaję XD

      Usuń
  6. Karty są okej, ale biały tekst na tak jasnym tle wygląda po prostu źle. Sugerowałabym też popracować nad samą grafiką - nagłówek w stylu 'jedna modelka z przodu i jakieś niewidoczne-białe-niewiadomo co z tyłu", w dodatku kiepsko wymazany, naprawdę nie wygląda dobrze. Poza tym jest pusto. Ja rozumiem - minimalistycznie, ale tutaj jest po prostu pusto. No i napis jakiś taki... Radziłabym też usunąć podkreślenie z linków. I więcej CSS, więcej CSS!

    Pozdrawiam,
    L.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szablon jakoś do mnie nie przemawia. Nagłówek powinien być troszkę bardziej w prawo, data, autor i komentarze kompletnie tam nie pasują, a w ich miejsce dałabym kolumnę, która wchodzi na nagłówek. Kolorystyka tego szablonu jest w parę w porządku. ;>

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy