1 września 2014

41# 9 crimes

Konnichiwa wszystkim! Jak się macie? Ja okropnie ubolewam nad końcem wakacji. Z tej depresji nawet nie poszłam na rozpoczęcie, a piękna pogoda tylko jeszcze bardziej mnie denerwuje. Jestem jedną z tych osób, które uwielbiają deszczowe dni, gdzie jesień jest moją ukochaną porą roku. Tak, pesymistka ze mnie, wiem, ale cóż poradzić. Przechodzę do szablonu HaruxRin, z którego jestem niezmiernie dumna i jak zwykle grafika góruje nad CSSem, a musicie wiedzieć, że trochę nad nagłówkiem siedziałam (chciałam się wyrobić przed początkiem roku).


I jeszcze mam takie pytanie - gdybyście podali mi link do fajnych tekstur z dA, byłabym wdzięczna, bo te, które mam pobrane już mnie nudzą! Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc :3
(Wow, to już mój piąty szablon tutaj, ale przeleciało :D)

Credits: 1,2,3

4 komentarze:

  1. Szalejesz pandzia ;D Szablon boski - znowu. Po prostu jest piękny, cóż więcej mam napisać~? :3 To jest właśnie problem z dobrymi pracami, nie ma się czego czepiać :D Cudne kolory, cudny nagłówek, cudny CSS i wspaniały pomysł. Nic tylko podziwiać! ;3

    Mam dziwne wrażenie, że już używałam w jednym komentarzu "cudne"... Ja chyba ten... pójdę poczytać słownik... czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu yaoice <3 Jedyne, co bym zmieniła, to pattern w tle, ale to moje widzimisię ;p

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy