14 lutego 2014

7# Terrible love.

Cóż, to znów ja :)
Szablon, który Wam prezentuję w całości powstał dziś (wraz z pomysłem). Sumienie męczy mnie, że może jeszcze trochę zbyt wcześnie na publikację, może przeoczyłam jakiś szczegół podczas tworzenia, ale zaryzykuję, nie jest przecież chyba aż tak źle.
Z niewiadomych przyczyn szablony z tego typu nagłówkiem (niewtapiającym się w tło) zawsze kojarzą mi się z czasami blogowania na onecie. Ach, wspomnienia :)

#9

Credits: 1 2 3 4 

PS. Czy tylko mi kończą się właśnie ferie? ;-;

6 komentarzy:

  1. Wszystko ładnie tylko te czarne tytuły gadżetów rażą mnie po oczach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest ładny, ale ja na twoim miejscu zrobiłabym prostokątne ramki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobywuje mi się. :) Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gryzie mi się trochę, że post jest taki wąski, a po bokach powstało Ci puste miejsce. Jeśli zrobiłaś taki nagłówek, to rozszerzyłabym kolumny albo przeniosłabym nagłówek na bok. Po prostu z doświadczenia wiem, że gorzej się czyta takie notki, a przecież posty są na blogu najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można do Was dołączyć?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy