16 stycznia 2014

INTRO

Panda Juniors powstało z wielu powodów. Najważniejszym z nich jest wasze zadowolenie z naszych prac, bo nie robimy ich tylko po to by zaspokoić swoje graficzne pragnienia, ale też w celu ozdobienia waszych blogów
Na tym blogu prace będą dodawane przez nowo przyjętych szabloniarzy Pandy. To wy zdecydujecie, czy ich prace są odpowiednie by reprezentować Pandę.
Byłabym wdzięczna za komentarze, ale takie, które nie są obraźliwe, zawierające jedno słowo, tylko takie, w których będzie zawarta uzasadniona krytyka, a w najlepszym przypadku pochwała, docenienie, że nasz junior się stara i widać to po każdej kolejnej pracy :)

Do zgłaszających się do nas ludzi:
Każda nowa osoba w załodze będzie musiała zmierzyć się z takim wyzwaniem, jednak nie każda będzie musiała czekać cały miesiąc, gdyż pracę nowej osoby mogą być lepsze i takie, które akurat przypasują odwiedzającym Pandę.

Gwarantuję świetny klimat w naszym zespole! Ale najlepiej by taka osóbka posiadała GG, gdyż to najlepsza forma kontaktu z grupą :p.

Mam nadzieję, że nikogo to nie zrazi. Po prostu teraz oddaję głos ludziom, którzy dbają o naszą Pandę, odwiedzają ją, karmią pochwałami, czasem krytykami i ciągle wspierają. Tylko dzięki nim Panda dalej funkcjonuje, dlatego chciałabym by te osoby miały większy wpływ na to się teraz dzieję w naszej szablonarni.

Wiem, że ten projekt może spotkać się z różnymi opiniami, ale siedzi mi w głowie już do roku[sama się zdziwiłam patrząc na datę pierwszej notki, która się tu pojawiła, ale musiałam ją skasować, gdyż zmieniłam zasady:p] i wciąż uważam, że jest to dobry pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy