25 stycznia 2014

2# Cześć!


2# Keep calm and go to sleep



Cześć, jak się macie? A jak się ma szablon?
Nie jest najwyższych lotów - ze strony graficznej, jak i z tej technicznej, ale go lubię. Znaczy, wiecie, nie wstydzę się go pokazać. Jest prosty, niezbyt odważny (?) - taki o, chyba po prostu w moim stylu. 
Mam nadzieję, że moja współpraca z Pandą będzie owocna i pozwoli mi się rozwinąć, także czekam na Wasze rady i krytykę. Śmiało, piszcie!

Ten krzyżyk to kursor, proszę się nie bać! ;)

PS Doba już minęła, prawda?

 (c) obrazek, tekstura 1, tekstura 2
 wykonany w PhotoFiltre Studio X - nie mam i nie umiem Photoshopa, proszę o wybaczenie ;)


20 komentarzy:

  1. Doba nie minęła, ale wybaczam :)
    Szablo jest ładny, kolorystyka nie razi (ja jednak wolę kolory) jednak ta żółć kompletnie mi nie pasuje, ale ogólnie fajny, mam nadzieję na dobrą współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przepraszam! Nie mogłam się już doczekać, ale skoro wybaczasz ;)

      Dzięki za opinię, ten żółty miał nieco ożywić szablon, bo odcienie szarości, czy niebieskiego, wyglądały bardzo przygnębiająco.

      Dzięki :D

      Usuń
    2. Żółty spełnił swoją rolę doskonale, nie masz się czym martwić!

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, fajnie wykonany nagłówek, przypadł mi do gustu :) Jedyne, co razi mnie w oczy to kolor tytułów posta i gadżetów..Zmieniłabym na granatowy, może błękitny, żeby pasował do reszty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał! ;)

      Kolor tytułów i gadżetów był kilka razy zmieniany, zaczynałam właśnie od błękitnego, ale jakoś nie potrafiłam dobrać odpowiedniej barwy i wszystko wyglądało po prostu smutno. Mam nadzieję, że kolejne szablony będą już bez zarzutu! :D

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten szablon. I to bardzo. Jedyne co mi nie pasuje to kolor tekstu tytułu posta i gadżetów. Zmieniłabym na ... ciemny szary, albo jakiś błękit...
    Po za tym - super szablon. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niesamowicie się cieszę, że przypadł Ci do gustu! A nad doborem kolorów jeszcze popracuję :D

      Usuń
  4. Cudowny! Ten żółty wcale mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie - dodaje energii do całości. Nie powstydziłabym się takiego szablonu na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J-ja... O kurczę, dziękuję! To najlepszy komplement ever! ;D

      Usuń
  5. Ja też jestem zdania, że szablon jest cudny i wcale nie mam uprzedzeń co do żółci :) Kurczę, dziewczyno zrobiłaś dobre, pierwsze wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czuję presję... A to dopiero drugi dzień! Ha, dziękuję. Oby tylko, to dobre wrażenie, utrzymało się po dodaniu przeze mnie kolejnych prac ;)

      Usuń
  6. Bardzo dobre pierwsze wrażenie! :) Bardzo fajny szablon i szczerze mówiąc mam nadzieję, że szybko opuścisz Junorki żeby dołączyć do Pandy... :)
    Fajny szablon. Mi również się żółć podoba.
    No i sama nie mam Photoshopa i pracuję w tym samym programie co Ty. :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Kurcze, byłam pewna, że używasz Photoshopa! Jej, nie jestem osamotniona :D

      Dziękuję, cieszę się, że szablon Ci się spodobał. Również mam taką nadzieję, dotarcie na Dużą Pandę, to będzie dla mnie takie: wooow, serio?.

      Ha, jeszcze raz dzięki!

      Usuń
  7. Mi żółty nie przeszkadza. On dodaje szablonowi życia i kompletnie zmienia klimat. Po za tym wszystko jest ładnie. Moim zdaniem powinnaś opuścić już juniorki ^^.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miałam zamiar, ożywić nieco szablon, dodać mu energii... Cieszę się, że to doceniłaś :D

      Dziękuję! ;*

      Usuń
  8. OMG! Ten szablon jest cudowny *.*
    Nie mogę się nadziwić.
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niesamowite, naprawdę nie spodziewałam się tak pozytywnego odbioru!

      Wow, dziękuję <3

      Usuń
  9. Szablon jest cudowny! Piękny w swej prostocie. Uwielbiam minimalizm w czystej postaci. Nawet może bym go gdzieś ukradła, gdybym mogła. W każdym razie, udowadniasz, że mimo braku wygórowanych i zaawansowanych programów można zrobić coś o wiele LEPSZEGO, niż wskakiwanie od razu na głęboką wodę w postaci Photoshopa czy Corela. Życzę ci owocnej współpracy z PJ, a potem być może z PG!

    PS: Już masz jedną fankę wielbiącą minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tyle miłych słów... Aż nie wiem, co odpisać, zatkało mnie :D

      Zawsze chciałam spróbować zabawy z Photoshopem, jednak nigdy nie miałam sposobności, żeby go posiadać. Wersje testowe zawsze były tylko testowymi i potem, nawet przy moich najszczerszych chęciach, tylko nimi zostawały. Poza tym, przez te 30 dni dochodziłam tylko do wniosku, że to czarna magia i nawet niesamowite efekty, jakie można dzięki temu programowi osiągnąć, nie przekonały mnie do zmiany zdania... Chociaż przyznaję, coraz bardziej mnie kusi, żeby spróbować ten kolejny raz. Czasami ograniczenia, które narzuca mi PhotoFilte są nie do zniesienia ;)

      Jeszcze raz dziękuję, szczególnie za życzenia!

      PS Możesz kraść, naprawdę!

      Usuń
  10. Jaki fajny nagłówek *.* taki melancholijny się wydaje ten szablon, ale jest taki ładny. Żółty jak mówią inni dodaje życia tak samo jak niebieski.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy